ارتش دنیای تُرک!

سال ۲۰۱۳ چهار کشور ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان و مغولستان پیمانی نظامی به نام «ارتش مشترک دنیای ترک؛ نیروی نظامی اوراسیا» را امضا کردند. در همان سال کشورهای آریایی (هندواروپایی) نقشه می‌کشیدند که چطور از دست همدیگر خلاص شوند!

ارتش دنیای ترک! این دقیقا همان چیزی است که فردوسی در آن ۳۰ سال میخواست به ما بگوید: تشکیل یک جبهه تورانی در برابر جبهه ایرانی.
یعنی جنگ بین آسیایی‌ها (زردپوستان) و آریایی‌ها…
اما چیزی که احمقانه است این است که چپ‌گرایان و لیبرال‌دموکرات‌ها و در رأس آن‌ها یهودیان اجازه چنین اتحادی میان سرزمین‌هایی که میراث مشترک هند و اروپایی دارند را نمی‌دهند. آن‌ها برایشان مهم نیست که حتی خانواده‌شان کشته شوند یا وطنشان از بین برود. لیبرال‌ها (آزادی‌خواهان) اعتقادی به وطن و خون و خاک ندارند.
اما چرا الان هیچکس به «ارتش دنیای ترک» ایراد نمیگیرد؟
چطور کشورهای عربی میتوانند «سازمان جهان عرب» تشکیل دهند، اما ما نمی‌توانیم «سازمان جهان آریا» را تشکیل دهیم؟!
چطور یهودیان خودشان میتوانند اتحادیه جهانی یهود تشکیل دهند؟
اما نوبت ما که میشود، فوری از در و دیوار آدم می‌ریزد که ای وای چقدر تعصبی هستی؟ چقدر افراطی هستی؟ تمومش کن! انسان‌ها برابر هستند!

چطور دولت ترکیه و آذربایجان آشکارا ایران را تهدید به تجزیه میکند، هیچکس او را محکوم نمیکند؟

پیشروی ناتوی ترکی-مغولی در اقلیم کردستان غیرقابل تحمل است، کردهای عزیز باید این جدایی‌طلبی را کنار بگذارند و بپذیرند که لییبرالیسم آمریکایی به سردستگی صهیونیست‌ها هیچ سودی که ندارد، موجب فروپاشی همیشگی آن‌ها خواهد شد. کردها آریایی بودند، هستند و خواهند بود. شباهت چهره‌ای عجیبی بین کردها و ژرمنی‌ها و آذری‌ها وجود دارد که نخبگان جهانی نمی‌خواهند این حقیقت مطرح شود. کردها نماینده ایران در عراق و سوریه و ترکیه هستند و نباید طبل جدایی بکوبند و خودسرانه دست به هر کاری بزنند. نخبگان جهانی به تازگی اسنادی جعلی منتشر کردند مبنی بر اینکه کردها ایرانی نیستند، اما آن‌ها دروغ می‌گویند! چطور یهودیان اشکنازی با یهودیان سفاردی که هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند را یک نژاد مستقل و خالص محسوب میکنند؟! کمپانی‌های تست‌های تبارشناسی عمدتا در دست لیبرال‌ها و یهودیان کنترل میشود، آن‌ها نتایج آزمایشات دی‌ان‌ای را دستکاری میکنند.

چرا موقعی که اینهمه آدم در اوکراین کشته شدند، کلیسای کاتولیک چیزی نگفت، اما الان که ترقه در اسرائیل انداختند، تمام دنیا ترافیک شد و سر صف ایستادند تا به ملاقات یهودیان بروند؟! یعنی یهودیان از مردم اوکراین، ایران و روسیه مهمتر هستند؟! برای همین است که می‌گویم لیبرال‌دموکراسی سرطان است، نه برای خودشان، بلکه برای ملت‌های آریایی. وقت نداریم، روسیه و آمریکا باید صلح کنند، ایران و اروپا باید صلح کنند و یک جهان آریایی بسازیم. آزادیخواهان فریب می‌دهند ما را. شعارهای آزادی و عدالت و انسانیت فریبی بیش نیستند. انسانیت خوب است، اما نه آن انسانیتی که نخبگان جهانی و فراماسون‌ها جهان‌خوار تعریف میکنند تا تمدن ما را نابود کنند.
در آخر همه شما خواهید فهمید که سرتان بی‌کلاه خواهد ماند.


چون «آن‌ها نیمه خالی لیوان را به شما نشان نمیدهند!
»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *