|

با روسیه چه باید کرد ؟

بازی، بله بازی. با روسیه باید بازی کن. روسیه باید ببیند هر یک لگدی که در جنوب به ما میزند یک جفتک نصیبش میشود. 

روسیه می رود سمت اعراب ؟ خب بدرک ایران هم میرود به سوی اروپا و ژاپن. روسیه با ژاپن مشکل دارد خب ایران میتواند مشکلاتش را با آمریکا کم کند ، درست نکند بلکه کمش کند . حساسیت آمریکا را کم کنیم و با اروپا وارد رابطه شویم اما رابطه و دوستی مان را با روسیه کم یا قطع نکم. تا رقابت چین با اروپا و غرب  ناتو و شرق وجود دارد بازی مهره های شطرنج ایران خریدار دارد. 

ما باید هم رافال را از فرانسه بخریم و تم سوخو ۳۵ را از روسیه در این حالت هیچ یک از دو کشور فرانسه و روسیه سر پشتیبانی از جنگنده ها بازی در نمی آورند چون نمی خواهند بازی و بازار را ببازند. 

دشمنی با امریکا تا اینجای کار هیچ سودی برای ما نداشته و دوستی با روسیه تا کنون هیچ سودی برای کسی نداشته است. 

اگر با آمریکا حساسیت را کم کنیم روسیه جفتک نمیزند

نوشته‌های مشابه

2 دیدگاه

  1. روسیه مجبوره چاپلوسی کنه. ما خیلی احمق هستیم چون ما باید همون روز اول هم به روسیه هم به اوکراین سلاح میدادیم. مثل ترکیه که هر روز با یکی هس. زلنسکی رقاص باعث نابودی مردم اوکراین شده، قول داده بود که کریمه رو پس میگیرم و با روسیه صلح میکنم. همش وعده های انتخاباتی بود.
    بیشترین جمعیت آریایی تو همین اوکراین و روسیه هست. اشتباه روسیه اینه که پان اسلاو هست نه پان اریایی

    1. ما به فناوری نظامی روسیه نیاز داریم. ما چیزی در حد اف ۵ میسازیم ولی روسیه الان ۳ تا جنگنده نسل پنج در مراحل تحویل دهی تا طراحی در دست داره. ترکیه میتونه با روسیه بازی کنه چون میدون بازی داره ولی متاسفانه ما محدودیت سیاسی داریم. ما هم باید مثل ترکیه باشیم یک وقطی اما الان اگر به روسیه خیانت کنیم برای ما بد میشه هم در شورای امنیت و هم تجهیز ارتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *