قفقاز

ارمنستان دوست,دشمن یا بی طرف؟

نباید برای در کنار ارمنستان ایستادن شتاب کرد. باید اول دید آیا ارمنستان دوست ما است یا دشمن شاید هم بی طرف. ارمنستان امروز وابستگی بسیار زیادی از نظر تنفس اقتصادی به ایران دارد چرا که از دو طرف با ترکها دشمن خونیش همسایه است و از شمال با دشمن دوستش همسایه است پس می ماند مرزهای جنوبی ،ایران همیشه در توهم دوست. 

من نمیگویم برویم با آذربایجان روسا بشویم چرا که روشن است دولت باکو ضد ایران و ضد تشیع است . تازگی ها از سیرک علی اف و باکو شیعه بودن صفویان در آمده است. با کو می خواهد هر آنچه رنگ و روی ایرانی در ایران شمالی می دهد را پاک کند و آذربایجان را ترکیزه کند.

اما در این سو بر خلاف آنچه ما رابطه با ارمنستان را میراث هخامنشی و باستانی میدانیم خود ارمنی ها اغلب نه تحت تاثیر ایران باستانند و نه با پدران سردار و سرباز هخامنشی خود میبالند. هرگز دیده نشده در مجامع ارمنی بگویند آقا پدران ما از سرداران هخامنشی و صفوی بوده اند آن وقت ما بخاطر این ارمنی ها رو در روی ملتی ایستاده ایم که بسیاری آن در سوریه دوشادوش سپاه پاسداران جنگیده اند. با عشق حسین و ائمه بزرگ شده اند و شیعیان مخلص هستند. مهدوی هستند. درست است دولت باکو ضد شیعه است درست است دولت باکو ضد دین و ایران است اما ما نباید آبروی ایران را در دل خانواده های روستا های شیروان و گنجه تباه کنیم. ما نه باید  ایران را در دی ان ای آذربایجان دشمن بشناسانیم.  

دوست ارمنستان هم حالا برای ایران خیلی کار نکرده . اگر در اسرائیل سفارت ندارند بخاطر دوستی ما نیست . آنها رفتند در اسرائیل سفارت خانه زدند بعد اسرائیل هم که ارمنی ها را داخل آدم ندانستند باکو را تا بیخ دندان به سلاح های مسلح کردند که ارمنستان بسیاری از سرزمین هایش را از دست داد. ارمنستان هم سفارتش را جمع کرد و رفت . همین وگرنه ارمنستان خود را بخشی از جهان مسیحیت می داند نه جهان ایرانی یا آریایی . از شرق مسیحیت که میشود حوالی مسکو دارند شیفت میکنند به غرب مسیحیت که میشود حوالی بروکسل و پاریس اما انگار معلوم است این بروکسل رفتنشان مانند در تل آویو سفارت زدنشان دردشان نخورد . 

حالا ما نباید  خانواده های شیعه آذری تحت ستم اول علی اف و بعد روسیه را تنها بگذاریم . ما نباید به شیعیان در ستم قفقاز بگویم ایران برادر بزرگ شیعیان شما را تنها گذاشته و ارمنی ها را انتخاب کرده . نمیگویم اجازه بدهیم مرز بین ایران و ارمنستان دست ترک ها بیفتد اما این کار را هم میشود کرد که به آذری ها تفاوت ترک بودن و آذری بودن . حقانیت و شیعه ۱۲ امامی و باطل بودن وهابیت امروز سکه در باکو را بشناسانیم. 

روزی روزگاری علی اف به تاریخ خواهد پیوست چون صدام اما ایران خواهد ماند ایران خواهد بود و دین و میهن. ایران خواهد مانند و ارزش های آریایی و خسروانی اما پان ترک های باکو به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و علیف را کسی یاد نخواهد آورد. باید خون جوانان شیعه فریب خوردن به دست دیو های بی دین پانترک را به خاطر ارمنی ها نریزیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *