ایران

اسرائیل نقاب از چهره برداشت

اسرائیل نقاب از چهره برداشت و چیزی را که سالها دنبالش بود و در خفا آنرا پنهان میکرد به روشنی هویدا کرد. برنامه ای که در می آن ایران ویران و به شش کشور دایم در حال جنگ تبدیل میگردد و میلیون ها نفر آواره،کشته و مجروح خواهند شد . سایت خبری تحلیلی آذری ها نقل کرده است : اورشلیم پست نوشت: ایران باید به ۶ کشور تجزیه شودمردخای کیدار: پرسش اینجاست که مردم ایران چگونه به بهترین شکل می‌توانند برنامۀ هسته‌ای این کشور را سرنگون کنند؟ پاسخ در براندازی از طریق اقلیت‌های قومی نهفته است.جامعۀ بین‌المللی باید تمامی اقدامات لازم را برای تقویت اقلیت‌های قومیِ ایران که خواستار جدایی و ایجاد کشورهای قومی هستند انجام دهد.بعد از فروپاشی ایران و شکل‌گیری ۵ تا ۶ کشور با گرایش‌های قومیتی، دنیا به مکانی امن‌تر و بهتر تبدیل خواهد شد.

One thought on “اسرائیل نقاب از چهره برداشت

  • شروین رستم‌زاد

    کسانی که شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند خودشان پدر تجزیه‌طلبی هستند و در جنگ‌های قومیتی با اسرائیل تماماً همکاری میکنند.
    اگه راست میگن به سایت‌هایی که در ایران آزادانه پان‌ترکیسم و پان‌بلوچیسم را تبلیغ میکنند حمله سایبری کنند و فیلم‌هایی که در آپارات به وضوح بر ایرانی‌نبودن اقوام ایرانی تأکید می‌کند را حذف کنند. اینقدر در فکر جرج فلوید هستند و از اون امامزاده ساختند، در فکر همگن سازی جمعیت‌های ایرانی باشند. وقتی به جای مبارزه با تجزیه‌طلبی، شروع به فحاشی به پادشاهان هخامنشی و ساسانی میکنند، یعنی خودشان چندان مخالف با تجزیه‌طلبی نیستند…

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *