نظامی

اسرائیل چه میتواند کند ؟ و چرا نباید کاری کند !؟

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته حملات ویرانگری به اسرائیل درپی اقدامات تروریستی و جنایتکارانه ارتش اسرائیل نسبت به اماکن دیپلماتیک و مستشاران و سرداران سپاه پاسداران انجام داده بود ، انجام داد. 

در این عملیات تعداد زیادی پهپاد با توجه به آمار حملات پهپادی در سطح جهانی از سوی سپاه پاسداران پرتاب شد تا با درگیر کردن پدافند و ایجاد خلل در سیستم فرماندهی اسرائیل موشک های کروز و موشک های بالستیک ایرانی از شکاف پدافند هوایی اسرائیل عبور کنند. گویا تمام پهپادها در سد دفاعی اسرائیل و متحدان انگلیسی و آمریکایی اش نابود شده اند اما هدف سپاه پاسداران هم درگیر کردن اسرائیل با اهداف نه چندان مهم پهپادی بوده است. 

حالا سپاه پاسداران حداقل دو نقطه نظامی اسرائیل که در حمله به کنسولگری ایران نقش داشته را هدف قرار داده است  اما حالا اسراییل چه میکند ؟ اسرائیل دو کار میتواند انجام دهد 

۱_ کاری نکنید، زیرا طبق گفته سردار سرلشکر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اگر اسرائیل خطایی کند جواب ایران سخت تر خواهد بود. اسرائیل میتواند تا اینجای کار با این اندیشه که ما کنسولگری ایران را زدیم  ، امواج موشک های کروز و پهپادی ایران را دفع کردیم بیش از ۱۰۰ موشک بالستیک ایران را دفع کردیم حالا یک چند عدد موشک هم به پایگاه هوای ما خورد اشکال ندارد، سر کند. دیگر وارد مناقشه نشود تا با امواج بزرگتر حملات پهپادی، کروز و بالستیک ایرانی که مهلک تر خواهند بود مواجه نشود . 

۲-اسرائیل و نخست وزیرش برای اینکه به مردمشان نشان دهند ضعیف نیستند و بر نمی تابند مورد حمله قرار بگیرند به ایران حمله کنند . در این صورت ایران که شب پیش با ۱۱۰ موشک بالستیک حمله کرد با چند صد موشک حمله خواهد کرد و اسرائیل دهها برابر ضربه خواهد خورد. بیاد بیاوریم محل مورد اصابت موشک ها پایگاه جنگنده های اف۳۵ در ۱۵ کیلومتری نیروگاه دیمونا بوده که پیام روشنی دارد. این یعنی زدن دیمونا هم برای ما سخت نیست .  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *