کردستان

اشتباهات کردها چپ گرابودن است

مشکل اصلی کردها در چند دهه اخیر که در تلاش برای دست یابی به استقلال و تشکل کشور کردستان هستند این است که دوست را از دشمن نمیشناسند.

روزی یعنی این چند دهه ها چپ گرا بوده و وابسته به شوروی. شوروی حامی عراق سوسیالیست که نمی آید برای آنها استقلال درست کند. اما بدترین اشتباه آنها دوری و دشمنی با پدر کشور ها و مردمان آریایی یعنی ایران بوده است.

کردها باید بدانند بعنوان مردمی آریایی تبار حتما به ایران وفادار باشند حالا حکومت ایران در دست روحانیت اعظیم شان باشد پادشاهی و یا جمهوری هر چه دولت ایران در قبال تمام آریایی ها و ایرانی تباران مسعول است و تمام آریایی ها از شرقی ترین نقته تاجیکستان تا عفرین باید به تهران وفا دار باشند. این جمله معروف رهبر کردهای عراق در طول جنگ سرد است که گفته بود هرجا کرد است آنجا ایران است و این جمله بسیار درستی است اما مشکل اینجاست که کردستان عراق شده جولانگاه تروریست ها و قاتلال سربازان و کودک و فرزندان ایرانی.

کردها نمیتوانند به دشمنان ما پناه دهند و برادران ما باشند . این نمیشود که پژاک خون جوانان ایرانی را بریزد و ما برای پ ک ک اشک بریزیم. ما نمی توانیم هوادار دشمنن ایران باشیم و از آن سو قضیه اعراب با کرد ها مشخص است. سوریه یا جای کردهاست یا اعراب سوری . عراق یا جای اعراب است یا جای کردها.

در طول تشکیل کشور های عراق و سوریه تمام دولت های این کشور ها دشمنان مردم کرد بوده و بار ها این مردمان ایرانی تبار به دلیل آریایی بودنشان دچار نسل کشی, مهاجرت اجباری و از دست دادن زمین های اجدادیشان شده اند .

عرب ها و ترک ها با هر خواستگاه فکری و اندیشه ای مردمام ایرانی تبار کرد این آریایی نژادان را تحمل نکرده و در ریختن خونشان کوتاهی نکرده اند پس این طبیعی است که کردها باید به ایران وفا دار باشند اما متاسفانه با تمامی خدمات ایران به کرد ها آنها راه دوستی را در پیش نگرفته اند.

اینجا باید به کوتاهی ایران به حمایت از کردها در جریان قرارداد الجزایر و متاسفانه کوتاهی در حمایت از کردهای سوریه و استقلال کردها در بعد از جنگ لبا داعش اشاره کرد.

کردها کار های اشتباه زیادی انجام دادند چنانکه ایران اشتباهات زیادی در باره کرد ها کرد اما مهمترین اشتباه کردها چپ گرا بودن آنها است که در خاور میانه دوست های بسیار کم و البته خجالتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *