ایران

اظهارات ضرقامی درباره مقبره کوروش

به گفته فرارو در شبکه های اجتماعی مطلبی درباره انظهار نظر ضرقامی درباره مقبره کوروش پخش شده است.

انید…

بزرگ‌ترین گرفتاری ما که می‌دانم همه دستگاه‌ها با آن مواجه هستند حریم آثار تاریخی است که باید برای آن تصمیم‌های انقلابی‌تری گرفت. من این مشکل را حل می‌کنم و زیر میز می‌زنم.

شهر پاسارگاد به‌خاطر مقبره کوروش گرفتار شده و مردم نمی‌توانند ساختمان بلند بسازند، کشاورزی کنند و دکل بزنند

این گفته یعنی ما نیروهای انقلابی و اسلامی شب و روز در فکر مردم هستیم و میخواهیم مشکل مردم را حل بکنیم و حالا میخواهین با اسیب زدن به مهمترین بنایی هویتی و تاریخی ایران که خواری در چشمان عزیزان تند رو به ظاهر اسلام گرایی داعشی خوی ضد ایرانمایان شد است مشکا مردم را حل کنیم .

باید به این اقای انقلابی گفت اولا توسعه گردشگری و توریستی هزاران برابر کشاورزی بر مردم منطقه پاسارگاد سود خواهد داشت‌ . کسی با چهار کیلو سیب زمینی ثروتد مند نشده است اما بسیاری از کشور ها با هزهر برابر کمتر از این بناها ثروت مند شده اند.

در حالی که بی تاریخ ترین و بی هویت ترین کشور ها مانند امارات با استفاده از شعارهای انقلابی درصدد هویت زدایی و تاریخ ستیزی در ایران هستند.

اما گویا برنامه از جایی دیگر امده و آقای ضرقامی تنها مجری است. خار در چشم دیگری است.

4 thoughts on “اظهارات ضرقامی درباره مقبره کوروش

  • یک ایرانی

    خبر داغ گویا مبنی بر این است که جشنهاث ملی باستانی ایرانی رو میخوان به فراموشی بسپارند. نام شب یلدا را از تقویم برداشتند و چهارشنبه سوری را هم از تقویم برداشتند.
    اینکه در شب چهارشنبهسوری ترقه بازی و لاستیک آتش زدن و خرابکاری هست رسم و رسوم ایرانیان نیست، چهارشنبه سوری ما قاشق زنی و پریدن از روی آتش و مهمانی رفتن داشتیم، این رسم کثیف آلودگی صوتی و ترقه بازی را چه کسی جز ایران ستیزان آورد؟؟؟
    هدفشان تحقیر جشنهای ایرانی است
    اینک سایتش
    https://wikiparand.ir/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%B4%D8%A8-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7-%D9%88-%DA%86%D9%87/#comment-33

    پاسخ دادن
    • بله . همین گونه است . بسیار دوست داشتند مدتهای پیش نام ایران و ایرانی، رسم و رسوم و نشان ایران از بین ببرند اما تاکنون مانند هر کار دیگرشان نتوانسته اند

      پاسخ دادن
  • یک ایرانی

    سلام‌.
    چطوری میتونم تو این سایت شرکت کنم ؟ با نمیشه؟

    پاسخ دادن
    • سلام . بله استقبال هم میکنیم . اگر تمایل دارید یک راه ارتباطی معرفی کنید تا چند نکته در باره قوانین ادر آگاهی گفته بشه و اگر تمایل داشتین در خدمت شما باشیم .

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *