اتحادیه آریااروپااقتصادبین الملل

اندیشه مخرب برابری زن و مرد.

ایده برابری زن و مرد پس از دهه ها تخریب جامعه هندواروپایی مخصوصا در اروپا و آمریکای شمالی دیگر اشتباه بودن و خطر آفرین بودنش را دارد نشان میدهد. 

غرب برای برابری زنان با مردان از هیچ کوشش ای دریغ نکرد و تمام قوانین و تمام فرصتها چنان اندیشیده شد که زنان به حقوق برابر مردان دست یابند. حتی عملا در برخی جوامع هند و اروپایی قوانین مرد ستیزانه و زن برتر پندار تر نوشته شده است اما باز هم اشتباه بودن اندیشه برابری زن و مرد نمایان شده است . 

نگاهی به ده ثروتمند جهان نشان میدهد تمام ثروتمندان جهان مردان هستند که آنها هم اغلب مردان خودساخته هستند. حتی یک زن نیز در لیست ده ثروتمند جهان نیست. اغلب مدیران شرکت های بزرگ چند ملیتی و رهبران بزرگ سیاسی غالب مرد هستند. این در حالی است که قوانین آمریکای شمالی نتها فرصت ها ، تمام فرصتها را برای زنان آزاد گذاشته که در برخی موارد زنان را مقدم شمرده اما باز هم زنان در مدیریت و اقتصاد برابر مردان نبوده اند. برای مثال تعدادی از زنان ثروت مند جهان ثروت خود را از تقسیم اموال شوهرانشان به خاطر طلاق بدست آورده اند و خود هیچ کار مفید اقتصادی برای کسب ثروت آن نکرده اند. 

این مطلب برای ما مهم نیست که مردان موفق هستند این مطلب مهن است که برابری زن و مرد باعث نابوری جامعه اروپا و آمریکایی شمالی شده. 

پیشرفت شغلی زنان باعث شده وظیفه مادری زنان دچار سستی شود و بسیاری از خانواده ها هیچ فرزندی را به دنیا نیاوردند و در عمل بسیاری از مردان و پدران عملا مقطوع النسل شده اند. بسیاری هم تنها یک فرزند و این تصمیم مبنی بر شاغل شدن زنان باعث کسری شدید جمعیت بومی اروپا و امریکا شده که سیاستمداران مجبور به ورود مهاجران بیگانه به اروپا و امریکا کرده . این روند در عمل در دهها سال آینده منجر به اشغال اروپا و آمریکا توسط مهاجران غیر هندواروپایی خواهد کرد و خواهیم دید ایده احمقانه اشتغال زنان منجر به نابودی یک نژاد شد. 

تجربه نشان داده است سوسیالیسم و فمینیسم اشتباه است و ادامه این روند باطل جز خسران، فلاکت و جنگ نتیجه ای نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *