قفقاز

تله قفقاز برای ایران

اوکراینی کردن آذربایجان برای ایران. 

روسیه و آمریکا هر دو در آرزوی جنگ میان ایران و آذربایجان هستند. ما باید هوشیار باشیم و در هیچ شرایطی پا در میدان جنگ آذربایجان نگذاریم. آمریکا هدفش این است که کاری را که با روسها در اوکراین کرد با ایران در قفقاز کند. روسها به امید جنگ یک هفته ای از شرق و شمال اوکراین تاختند اما در دروازه های کیف زمین گیر شدند و عقب نشستند. سیل تسلیحات مدرن غربی اوکراین را گورستان روسها کرد و حالا هیچ چشم انداز روشنی برای پایان جنگ نیست. 

با ورود ایران به جنگ قفقاز رسانه ها و دیپلمات های غربی در پمپاز رسانه ای ایران را متهم به توسعه طلبی و نقض منشور سازمان ملل خواهند کرد و باکو هرچند هم متجاوز و زیاده خواه باشد را تطهیر خواهند کرد. 

یادمان باشد آمریکا به کشور عراق که سلاح های شیمیایی اش را از آلمان گرفته رود حمله کرد و هرگز آلمان در هیچ سند بین المللی متهم و باز خواست نشد. 

سیل تسلیحات به باکو منتقل خواهد شد و قفقاز گورستان و کشتارگاه سربازان شیعه آذری و ایرانی خواهد شد.  

در اینجا آمریکا و روسیه هیچ اهمیتی به جان مردم ایران و آذربایجان که ایران قفقاز است ندارند و تنها هدف آمریکا مرگ شیعیان ایرانی و آذری است. 

روسیه هم به نوعی دورادور بدش نمی آید در جبهه شیعیان فتنه ای به راه بیفتد . آنها جنگ میان ایرانیان قفقاز و ایران را فرصتی برای خود میدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *