Uncategorizedایران

توهین مقام یهودی آمریکا به نژاد مردم ایران

ما در دورانی به دنیا آمده و بزرگ شده ایم که میگویند یهودیان قربانی نژاد پرستی شده اند. آنها سرکوب و نسل کشی شده اند. دوستم شروین در مورد نژاد پرستی و تفاوت آن با نژاد دوستی مقاله ای نوشته است که می توانید در آذر اگاهی آن را مطالعه کنید . 

اما امروز در حال حاضر رسمی ترین جمله نژادپرستانه از یک مقام یهودی آمریکایی بر ضد ایرانیان صادر شد . خانم وندی شرمن که در وزارت خارجه جزو مذاکره کنندگان آمریکایی با مقامات ایرانی در موضوع پرونده هسته ای بود در مجلس سنا در یک جلسه کاملا رسمی که در حال پخش زنده بود در پاسخ به سوال سناتور ها مبنی بر اعتماد به نمایندگان ایرانی گفت : فریبکاری در دی ان ای آنها است . 

خانم شرمن مقام ارشد آمریکایی در یک جلسه رسمی گفت دی ان ای ایرانی ها فریبکار است یا فریبکاری بخشی از دی ان ای ایرانی ها است .

او هرگز ابراز تاسف نکرد  و نه از ایرانیان آمریکا و نه از مردم ایران یا جامعه بشری پوزش نخواست. او در دولت اوباما که نمونه شاخص دموکراسی و لیبرالیسم است این مورد را مطرح کرد اما حتی اوبامایی افریقایی الاصل نیز هم او را مورد تادیب قرار نداد ، اخراجش نکرد و مورد نکوهش قرار نداد . 

وندی شرمن در دولت بایدن به مقام قائم مقامی وزارت خارجه رسید . 

من فکر نمیکنم و اعتقادی ندارم وندی شرمن نماینده تک تک یهودیان آمریکا است و یهودیان آمریکا دیدگاه های یکسانی با او دارند اما این که آمریکا سرزمین دموکراسی و آزادی است یاوه ای بیش نیست. 

آمریکا هم درگیر نژاد پرستی است اما نژاد آریا نژاد حاکم آمریکا نیست که اگر بود مردم آریایی ارمنستان آواره نمیشدند

2 thoughts on “توهین مقام یهودی آمریکا به نژاد مردم ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *