Uncategorized

حمله به اسرائیل/ آیا یهودیان شکست‌ناپذیر هستند؟

آن‌ها ما را عمداً به حمله تشویق میکنند، ما را خشمگین میکنند تا دست به کاری که نباید، بزنیم!

جنگ با آلمان همینطوری شروع شد…


در عملیات موشکی ایران به خاک اسرائیل در همان ساعات اولیه که هنوز موشک‌ها در آسمان بودند، تمام دنیا می‌دانستند که قرار است ۷ ساعت دیگر موشک‌ها به اسرائیل برسند.
تحلیل برخی این بود که ایران و اسرائیل از طریق سوئیس و ترکیه با لابی آمریکایی هم‌دستی کردند تا یک حمله نمایشی را تدارک بدهند.

به نقل از ایسنا جمهوری اسلامی آمریکا را از عملیات خود مطلع کرده بود

روزنامه دنیای اقتصاد: امیرعبداللهان می‌گوید پیش از حمله به اسرائیل، به آمریکا اطلاع داده بودیم

رسانه‌های خارجی از ۴۸ ساعت پیش، از کجا می‌دانستند که ایران قصد حمله به اسرائیل را دارد؟

ما نمیدانم واقعیت چیست…

غرور ملی یا ایدئولوژیک؟

ممکن است اسرائیل برای ما تله گذاشته است که ما توپ را به زمین آن‌ها بی‌اندازیم و آنها مشروع

داشته باشند برای اینکه ایران را ویران کنند برای

با این کار، ما مجوز حمله به خودمان را صادر کرده‌ایم تا آن‌ها مشروعیت داشته باشند برای نابودی تمدن و کشور ما برای همیشه.

سرآغاز یک جنگ برای ریختن دریایی از خون مردم ایران، تبدیل ایران به یک سوریه دیگر!

به لحاظ قوانین حریم‌شناسی و حقوق بین‌الملل، حق را به ما نمیدهند. چون ما مثل اسرائیل لابی قدرتمندی در سازمان ملل و آژانس‌های فاسد آن نداریم.
از طرفی همه ما میدانیم اسرائیل میتواند تمام خاورمیانه را بمباران کند بی‌آنکه کسی جرعت انتقاد از او را داشته باشد.

چون که یهودیان پیروز جنگ جهانی دوم بودند و در تک‌تک کشورهای اروپایی و آمریکایی نفوذ سیاسی و اقتصادی کردند.

پنج کشوری که فاتح بودند، اکنون اعضای دائم سازمان ملل متحد هستند (آمریکا، فرانسه، بریتانیا، روسیه و چین) و تمام دنیا تحت نظر این پنج کشور موجودیت خود را حفظ میکنند. در سه کشور اول، یهودیان منافع گسترده‌ای دارند و پایگاه‌های اقتصادی عظیمی را اداره می‌کنند.

بخوانید: یهودیان عامل نسل‌کشی ارامنه و جنگ جهانی دوم بودند

اقتصاد در یک کشور، مانند خون در رگ‌ها می‌باشد، وقتی یهودیان خون را در اختیار داشته باشند، رگ‌ها، شریان‌ها و تمام اعضای بدن هم به کنترل آن‌ها میرود.
پس کشورهای اروپایی و آمریکا تقریباً به دست این قوم پلید کم‌جمعیت هدایت میشوند.

مثلاً وقتی آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرد، درواقع یعنی اسرائیل حمله کرد! زیرا ارتش آن‌ها در خدمت اسرائیل است.

رسانه‌های غولی که تحت مالکیت یهودیان هستند عبارتند از نیویورک‌تایمز، واشنگتن‌پست، سی‌ان‌ان، ان‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، لس‌آنجلس تایمز، واکس، دآتلانتیک، تایمز مگزین، فوروارد، بلومبرگ، اسلات، گاردین، بی‌بی‌سی‌نیوز، یورونیوز، ایندیپندنت، وال‌استریت جورنال و… تمام اعضای برتر و هیئت مدیره و خریداران سهام آنها یهودیان می‌باشند و سود بزرگی از این کمپانی‌های خبری دریافت میکنند.

تنها فروش یک نسخه خبری از این خبرگزاری‌ها صدها هزار دلار در یک ساعت به حساب سهامداران یهودی آن میرود. اکنون خودتان محاسبه کنید در یکسال چقدر سود هنگفتی میکنند! غیرقابل باور است! وحشتناک است!

علاوه بر سود بالا، وطبف این بنگاه‌های خبرپراکنی، سانسور اطلاعات و اخبار واقعی است تا مردم دنیا را شستشوی مغزی دهند.

بقیه خبرگزاری‌های دنیا فقط اخبار را از این بنگاه‌ها کپی و پیست میکنند و هیچ اطلاعی تقریباً از واقعیات حقیقی جهان ندارند.

حتی خبرگزاری‌های ایرانی از غول‌های رسانه‌ای یهودی اخبار خود را تولید میکنند.

از آنجایی کشورهای اروپایی و آمریکایی کاپیتالیست و لیبرال‌دموکرات هستند، هرکس بیشترین پول را داشته باشد، میتواند بیشترین قدرت و نفوذ را داشته باشد، از این رو یهودیان بیشترین ثروت را در تمام عالم دارند، پس میتوانند افسار اروپا و آمریکا را به دست خود بگیرند. رئیس‌جمهوری که در آمریکا بالا می‌آید، توسط کمپانی‌های بزرگ سرمایه‌دار به قدرت می‌رسد و اگر بر خلاف آن افراد ثروتمند عمل کند، پرچمش را پایین میکشند، پس درواقع رئیس‌جمهور تابع آنهاست و نه برعکس.

همینطور «گوگل» و «واتساپ» و «فیسبوک» و «اینستاگرام» هم تحت مالکیت چندین یهودی است که با سود آن میتوانند چه رشوه‌خواری و چه رباخواری هایی که نکنند. شرکت‌های کوچکتر از خودشان را می‌بلعند و یا با رشوه به قاضی‌ها آن را ورشکست میکنند. گوگل و واتساپ چون پوشش جهانی دارند، می‌توانند به راحتی تمام مکالمات مردم دنیا را شنود و جاسوسی کنند، می‌توانند حریم خصوصی ما را بخاطر اسرائیل نقض کنند. فریب این را نخورید که می‌گویند حریم خصوصی شما تضمین میکنیم، درواقع مسئله «یهودستیزی» و «ضداسرائیلی» که وسط بیاید، هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی آن‌ها بگیرد و تمام قواعد و ضوابط را زیر پا میگذارند.


«آه، خداوندا! یقیناً تو این قوم را بسیار فریب دادی.» (تورات-ارمیا 4:10)

گفتن هر چیزی به یک غیریهودی در مورد روابط مذهبی خود مساوی با کشتن همه یهودیان است، زیرا اگر گویم‌ها (غیریهودیان) می دانستند که ما در مورد آنها چه می آموزیم، ما را آشکارا می کشتند! (لیبر دیوید 37)

«یهودیان انسان هستند، اما ملت‌های جهان انسان نیستند، بلکه از حیوانات هستند.» (حدیث مقدس بابا نسیا 114, 6)

«فریب دادن گوی (غیریهودی) جایز است، زیرا فریب دادن غیریهودی در هر زمان خداوند را خشنود میکند.» شولحان عاروخ (שולחן ערוך)، اوراچ چاییم، ۵۳۹


گوگل کارمندان خود را بخاطر اینکه به اسرائیل اعتراض کردند اخراج کرد!


مانیتورینگ اسرائیل، تقریباً سراسر دنیا را پوشش میدهد. مانیتورینگ بین‌المللی اسرائیل میتواند تمامی کامنت‌ها و مکالماتی که بر علیه قوم یهود یا سرزمین اسرائیل باشد را شنود کند و موقعیت مکانی آن را دقیق ردیابی کند!

برای همین است که خیزش اروپایی‌ها بر علیه یهودیان در دهه‌های اخیر تقریباً به صفر رسیده، چون هیچکس در قاره اروپا حتی نمی‌تواند یک پست انتقادی از یهودیان در حساب اینستاگرام خود بگذارد. فوری او را دستگیر میکنند و اگر مقاومت کرد با گاز اشک‌آور و نهایتاً شلیک مستقیم او را از پای در می‌آورند، این کشورهایی دموکراتیک است که برخی ایران‌ستیزان سنگ آن را به سینه میزنند! آزادی‌خواهی شعاری دروغ است که فقط پوسته آن جذاب است.

سینمای برتر جهان هالییوود و زیر شاخه‌های آن (سینمای دیزنی، کلمبیا پیکچرز، یونیورسال پیکچرز و…) همه منبعی برای سود میلیارد دلاری یهودیان هستند. واقعیت این است که مالک همه استودیوها و مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ هستند.

اکثر صنایع پورنوگرافی و فیلم‌های سکسی به دست یهودیان اداره و تولید میشوند که از تمایلات جوانان سراسر دنیا به عنوان منبع درآمد خود استفاده میکنند.

فقط بخش کوچکی از سود حاصل از تبلیغات گوگل میتواند تمام موشک‌های ایران که هیچ، خود ایران را یکجا خریداری کند!


پس تا اینجا فهمیدیم که اسرائیل یک کشور در معنای وسعت جغرافیایی کوچکش نیست، بلکه اسرائیل وسعت سیاسی گسترده‌ای دارد که حتی چینی‌ها هم به سختی حریف آن می‌شوند.

همینطور فهمیدیم که شعارهای عوام‌فریبانه «انسانیت و حقوق بشر و دموکراسی و آزادی» همه کشک هستند و این شعارهای تبلیغاتی درآمدزایی کمپانی‌های بزرگ گلوبالیسم است.

اکنون خودتان قضاوت کنید!
ما چه داریم؟
موشک داریم؟ کروز یا بالستیک؟


چین خوشبختانه اعتقادی به لیبرالیسم و دموکراسی و مذهب ندارد و در عوض نژاد و تمدن و اقتصاد و فرهنگ و مردم خودش را اولویت قرار داده، و همین باعث شده که چین پیروز و مقتدر باشد.

میخواهید از واژه جعلی و احمقانه نژادپرستی استفاده کنید؟! بله! چینی‌ها با افتخار نژادپرست هستند و این پاسداری از قوم هان است. آن‌ها لیبرال‌دموکراسی را هرگز قبول نداشتند و در عوض ایدیولوژی آن‌ها از دوره باستان «ناسیونال‌سوسیالیسم» بود.

در آمریکا میتوان از خداوند انتقاد کرد اما نمیتوان از اسرائیل انتقاد کرد

یهودیان با جمعیت اندکی که دارند یکی از دلایل فروپاشی شوروی بودند.

آخرین کسی که جرعت داشت بر علیه یهودیان بایستد پیشوای بزرگ آدولف هیتلر بود که شوربختانه همه میدانیم سرانجام چه شد. ما نباید اشتباه او را تکرار کنیم.

اقدامات او نه تنها ضربه‌ای به یهودیان نزد، بلکه حتی یهودیان او را تحریک و تشویق میکردند تا بیشتر بر علیه آن‌ها بجنگد زیرا با این مظلومیت‌نمایی‌ها، اعتبار و ارزش بیشتری در جامعه جهانی کسب می‌کردند که اکنون حاصل آن را می‌بینیم: یهود بر نیمی از جهان چیره گشت!

چگونه ما میتوانیم با این قوم قدرتمند وحشی و جهان‌خوار در بی‌افتیم؟! با موشک‌پراکنی؟! که حتی تلفات چهارشنبه‌سوری خودمان ۷۰۰ برابر آن بود؟!

اگر تاریخ را نخوانیم، برایمان تکرار خواهد شد.

امروزه میبینیم که اسرائیل در کمتر از ۶ ماه بیش از ۳۳,۰۰۰ هزار فلسطینی را پاکسازی قومی کرد و هیچکس نمی‌تواند او را متهم به نسل‌کشی کند، زیرا خود واژه نسل‌کشی توسط یک نخبه یهودی ابداع شده و خود «کنوانسیون جلوگیری از نسل‌کشی ۱۹۴۷» بر اساس باورهای هولوکاست استوار است.

پس هرکسی بگوید چرا یهودیان خودشان محکوم به نسل‌کشی نمی‌شوند، هنوز اول راه است!

در دهه ۲۰۱۰ آخرین کسی که جرعت داشت بر علیه اسرائیل به طور رسمی صحبت کند (به غیر از ایران)، الکساندر لوکاشنکو رییس‌جمهور بلاروس بود که رسماً به غلط کردن افتاد. (گفته بود امروزه همه دنیا در برابر یهودیان سر تعظیم فرود می‌آورند. مانند ایلان ماسک یک هفته پس از آنکه بر علیه یهودیان پُستی در توییتر نوشت، او را وادار کردند تا در تلویزیون زنده عذرخواهی کند و خود را یک احمق به تمام معنا بخواند!)
لوئیس مارشالکو نویسنده کتاب فاتحین جهان میگوید واقعا نمی‌توانم درک کنم که چرا یهودیان میخواهند تمام دنیا را تسخیر کنند! چرا باید یک گروه کم‌جمعیت اینقدر در جهان‌‌خواری، شهوت سیری‌ناپذیر داشته باشند؟

اسرائیل و حامیانش به ریش ما میخندند

منهم وقتی شنیدم به اسرائیل حمله کردیم، در ابتدا احساس غرور، قدرت و هیجان داشتم، اما همه این‌ها بخاطر ترشح بیش از حد هورمون آدرنالین (هیجان) است. وقتی این هورمون زیاد شود، قشر پیشانی مغز که مربوط به آینده‌نگری و کنترل عواطف است، دیگر فعالیتی نمیکند. همینطور این احساسات به تأثیر از اندورفین و انکفالین ایجاد میشوند که در مواجهه با وضعیت‌های انتقام‌جویانه و غرور ملی مرتبط هستند. پس همه اینها فقط هورمون هستند، فقط خوراک روانی هستند، اما واقعیت‌های میدانی چیزی دیگر میگویند، هورمون‌ها همچنان به ترشح خود ادامه میدهند.

روزی که حماس به فلسطین حمله کرد همه مشغول پخش شیرینی شادی بودیم، اما در آخر حلوای عزاداری پخش کردیم.

آلمان‌ها نیز سال ۱۹۴۲ وقتی در جنگ جهانی دوم در اوج فتوحات و پیروزی بودند، همین احساس شور و غرور و سربلندی کنونی ما ایرانیان را داشتند و اتفاقاً همین احساساتی شدن به افراط و درازا کشید و دشمن از شور و هیجان آن‌ها به عنوان سلاحی بر علیه‌شان استفاده کرد تا نهایتاً به شکست آلمان انجامید!

هدف اسرائیل همین است. دارند همین بازی را هم با ما میکنند. چه بسا خودش غیرمستقیم ایران را تجهیز کند تا ما به آن‌ها حمله کنیم و سپس جامعه جهانی حق را به اسرائیل و آمریکا بدهد و اروپایی‌ها هم با آن‌ها راه بی‌افتند و بهانه‌ای باشد که سرزمین موعود (از نیل مصر تا عراق) را به خاک خود الحاق کند.

اینجا جمله قدیمی را یادآوری کنم: نعره هیچ شیری خانه چوبی را خراب نمیکند، من از سکوت موریانه میترسم!

سکوت اسرائیل نه بخاطر ترس اوست، بلکه بخاطر این است که درحال برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت است. جهودان کینه‌ای و وحشی هستند…

کردستان جدا خواهد شد و ایران مغول‌سازی می‌شود! برای چه می‌جنگیم؟!

ما ایران را به دست کسانی سپرده‌ایم که به آن‌ها اعتماد کردیم. آیا در شأن ایران با قدمت ۶۰۰۰ ساله است که با اسرائیل که قدمتش به ۸۰ سال نمی‌رسد گلاویز شود؟!

آیا دشمنی ما با اسرائیل بخاطر مسائل ملی و استراتژیک است یا ایدئولوژی‌های موهوم غیرملی؟!

اگر بازپس‌گیری بیت‌المقدس برای یک عده یک ارزش و هدف است، آیا برای همه مردم ایران هم یک ارزش و هدف است؟!

تبدیل غزه به یک ویرانی که نظیر آن در دنیا نبود، به چه قیمتی بود؟! هزاران خسارت و هزینه و کشته و آواره و… درواقع ما داریم به پیروزی اسرائیل کمک میکنیم.

کدام کشور خود را فدای ارزش‌های غیر ملی میکند؟! چین؟ ژاپن؟ عربستان؟ امارات؟ روسیه؟ واقعاً هیچ کشوری نیست که امنیت خود را بی‌هدف به خطر بیاندازد.

به چه قیمتی ارزش‌ها و تاریخ ایران باید فدای ارزش‌ها و تاریخ سرزمین‌های دیگر شود که بومی‌های آن قدمتشان به خاک پای قدمت ما هم نمی‌رسد؟!

چرا این کشور با وسعت ۱,۶۴۸,۱۹۵ کیلومتر مربع و بیش از ۸۵ میلیون جمعیت که سرشار از منابع طبیعی و نفت و گاز و تنوع آب و هوایی و راه‌های دریایی و امتیازات خدادادی است باید به خاطر باورها و ارزش‌های بیگانه به هاله‌ای از نیستی برود؟! تا چه شود؟!

همان شب که موشک‌ها هنوز در آسمان بودند و به اسرائیل نرسیده بودند، دلار به ۷۵,۰۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و بورس ما سقوط و بورس اسرائیل صعود کرد!

چرا ما باید فرهنگ غنی و تاریخ بزرگ خود را از یاد ببریم، پادشاهان و اسطوره‌های خود را به این آسانی فراموش کنیم و به هویت واقعی خود پشت کنیم و به سوی بی‌ریشگی و بی‌هویتی و سردرگمی ‌و از خودبیگانگی برویم؟

ایران باید ارزش‌های ملی خودش حفظ شود نه ارزش‌های غیر واقعی که ریشه در خاک ما ندارند و از روح ایرانیان سرچشمه نگرفته‌اند.

ما نباید از اصل خود دور شویم و فراموش نکنیم یکبار به دنیا آمده‌ایم تا با دیگران متفاوت باشیم، اگر کسی اینجا خودش را ایران‌گرا و ایرانی‌دوست نمیداند، پس غلط میکند که در این سرزمین زندگانی میکند!

اگر از افراد ملی خوشش نمی‌آید، پس چرا نفت ملی را غارت میکند و در راه چیزهای غیر ملی آن را خرج میکند؟!

چرا باید با دشمنان بازی کنیم تا کشورمان را به ۶ بخش تجزیه کنند؟

کسانی که این کشور را فدای ارزش‌های موهوم و بیگانه میکنند، فقط باعث تجزیه خاک ایران و محو تاریخ آن می‌شوند.

ایران اگر یکبار دیگر درگیر جنگ شود، برای همیشه فلج خواهد شد. ما هنوز تاوان جنگ رومی‌ها و اعراب مسلمان را میدهیم و هنوز پاهایمان بخاطر جنگ‌های هزار و چهارصد سال پیش سست و آسیب‌پذیر است.

با توجه به وضعیت بغرنج اقتصادی که داریم، حتی اگر بخش کوچکی از زیرساخت‌های ما آسیب ببیند، تا سالیان زیادی دامن ما را می‌گیرد.

همه کشورهای دنیا برای ایدیولوژی خود می‌جنگند که آنهم «ایدیولوژی وطن و ملیت» است، اما ما برعکس جهان عمل میکنیم، نه استراتژی‌ها و تاکتیک‌های ما جنبه ملی‌گرایانه دارند و نه ایدئولوژی ما برای حفظ و توسعه و امنیت کشورمان است.

ایران سرزمین چهار فصل است و با این اینهمه منابع و معادن و دارایی الان باید بر نیمی از دنیا آقایی کند اما مشخص نیست به دست چه کسانی اداره میشود و در بدترین وضعیت اقتصادی و اجتماعی و تمدنی تاریخ قرار گرفته.

منابع طبیعی ایران میتواند ۷ برابر جمعیت ایران را سیر کند. این رقم یعنی میشود با منابع معادن طبیعی ایران میشود شکم ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون انسان را سیر کرد اما هنوز با کشوری کوچک که به اندازه یک استان ایران هم نمیشود کل کل میکنیم تا سرزمینمان را از دست بدهیم.

دریاچه‌های ایران درحال خشک شدن هستند، اقتصادمان در حال ویرانی است، آب و هوایمان روز به روز آلوده‌تر میشود، ارزش‌های آریایی درحال سقوط هستند، امنیت کوچه و بازاری هم که نداریم، جوانان هم بیکار و به جرم و جنایت روی آوردند، آلودگی صوتی و دودی کشورمان زبانزد عام خاص است، استعدادهایمان دارند به هدر میروند، بافت جمعیتی ما هم تقدیم به افغانی‌ها و مغول‌ها شده، پس برای چه می‌جنگیم؟! پس ایران یعنی چه؟ ایران دیگر نمانده…

اما ما شکست نخواهیم خورد و ادامه میدهیم.

ایده خوب این است که ما به فلسطینی‌ها کمک کنیم که در کنار جهودان زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند و در حین رقابت، روابط مسالمت‌آمیزی داشته باشیم با همه دنیا

2 thoughts on “حمله به اسرائیل/ آیا یهودیان شکست‌ناپذیر هستند؟

  • درود. بسیار عالی . نبرد با اسرائیل و محو اون نه اخلاقی هست و نه منافعی برای ایران داره . حتی بودنش جبهه اعراب رو درگیر میکنه و این برای ایران خوبه . چون اعراب به مراتب ضد ایرانی هستند .

    پاسخ دادن
    • شروین رستم‌زاد

      ممنونم برادر.
      دشمنی یا دوستی با اسرائیل چاقوی دو سر است. باید تعادل رعایت بشه.
      فعلاً که فهمیدیم دشمن خطرناک ما آذربایجان هست که میلیون‌ها دلار هزینه اقتصادی براش کردیم اما از تجزیه ایران صحبت می‌کنه.
      دشمنی با کشوری که تهدید استراتژیک برایمان ندارد، بسیار ابتدایی و متحجرانه است

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *