اروپااقتصادایرانبین الملل

دقیق ترین تعریف دموکراسی از زبان سلطنت طلب فرانسوی

تعریف های بسیاری از دموکراسی وجود دارد. از شرق تا غرب جهان ، مکاتب فکری متعدد تعریف های گوناگونی از دموکراسی ارائه داده اند. هر کسی سعی در بزگ این پدیده جهانی کرده. بسیاری از این تعاریف در تضاد یکدیگر قرار دارند. یعنی در تعریف یک مکتب دموکراتیک ، مکتب دموکراتیک دیگر دیکتاتوری است. مثلا لیبرال های آمریکا حکومت دموکراتیک جمهوری های شوروی را رژیم دیکتاتوری می گویند و اصلا اصطلاحی به نام رژیم استالینی درست کرده اند. یعنی رژیمی خونخوار و بی رحمی که مردمان بیگناه را در سیبری با کشتن میداد. از جمله در نظام دموکراتیک شوروی که بر اساس شوراها ساخته شده بود نظام سیاسی اقتصادی آمریکا کاملا غیر دموکراتیک است زیرا حکومت اقلیت بانکدار بر اکثریت کارگران است. 

کاری ندارم کدام درست می گویند اما به نظرم درست ترین تعریف دموکراسی را از کسی شنیدم که از اساس غیر دموکراتیک است. 

این بنظرم درست ترین تعریف دموکراسی است. یکبار در اینستاگرام از یک سلطنت طلب فرانسوی خواندم که دموکراسی دیکتاتوری یهود است . این آمریکا است که اقتصاد و ژئوپلیتیک جهان را تعیین  میکند و خود اقتصاد ، رسانه و فرهنگ آمریکا اغلب در دست یهودیان است. همین است که آمریکا حاضر به رویارویی و دشمنی با یک میلیارد و اندی مسلمان سر چند سد کیلومتر و چند میلیون یهودی ناقابل شده. این یعنی هزينه اقتصادی فراوان و غیر ضروری برای آمریکا بخاطر جهت دهی سیاسی فرهنگی سرمایه داران و رسانا های یهودی آمریکا. 

دشمنی ایران با آمریکا سر اسرائیل است. جمعیت ایران بیش از ده برابر کل جمعیت اسرائیل و صد ها برابر ذخایر معدنی بیشتر نسبت به اسرائیل دارد اما امریکا بخاطر فشار یهودیان آمریکا اسرائیل را انتخاب کرده است.

میبینیم که بخاطر یک توییت در ایکس توسط ایلان ماسک هالیود شدیدترین حملات را به ایکس و ایلان ماسک انجام دادند. 

اینجا یادی کنیم از مظلومیت یهودیان عزیز ایرانی که در این چهل سال تاوان کار نکرده را پس دادند و در شدید ترین شرایط ناعادلانه ایراندوست ماندند. انتقاد ما از مشتی انسان در کشور های دیگر را نباید به پای هموطنان نازنین عزیز و دیندار که ایران دوست هستند نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *