بین الملل

روسیه بهتر است یا آمریکا ؟

اگر از شما بپرسند روسیه بهتر است یا آمریکا چه خواهید گفت ؟ در کشور جهان سومی ما بسیار بدون اندیشه بسیار زود خواهند گفت خب آمریکا. آمریکا دموکراسی واقعی دارد که کاندیداها در یک رقابت منصفانه در آن شرکت میکنند و در یا رقابت سالم رئیس جمهور انتخاب میشود. در همین رابطه آیای بنام سلاح ورزی طعنه ای به تبریک آقای رئیسی به پوتین صادر کرده اند 

 کنایه حسین سلاح ورزی به وضعیت انتخابات در ایران و روسیه:

آقای ‎رئیسی پیروزی آقای ‎پوتین رو تبریک گفتند.

در دنیای ما دیگر کمتر سیاستمداری را می‌توان یافت که همچون این دو بزرگوار در یک دموکراسی واقعی و با یک رقابت سالم، منصب خود را به پشتوانه‌ی رای واقعی مردم کسب کرده باشد.

این معنی که پوتین و رئیسی در انتخابات جعلی و فرمایشی به قدرت رسیده اند. 

حال شما بگویید روسیه بهتر است یا آمریکا ؟ اگر روسیه خوب بود که پسر عموهای اسلاوشان در اوکراین بسوی آمریکا کشیده می شوند !؟ درست نیست ؟ 

روسیه مال روس ها  است اما امریکا مال بانکدار های سکولار غیر آمریکایی!که البته می توان حدس زد کیستند . 

روسیه مبتنی بر ارزش های سنتی و ملی روسی و هدفش نگهداری و گسترش ارزش های خانواده و دفاع از نسل و خون روسی است اما در آمریکا سیاست هایی در جریان است که خانواده بپاشد. زن و مرد نسبت به یکدیگر تعهد و عشق نداشته باشند و هر کدام به عنوان یک فرد جنسی مستقل به دنبال روابط خارج از خانواده بروند. 

در روسیه هر مرد دارنده همسرش است اما در اصل تبلیغات فرهنگی یعنی غیر فرهنگی که در آمریکا در جریان دارد میگوید تو مالک زنت نیستی . در آمریکا یک زن خانواده می تواند مال خیلی ها باشد . در کل در آمریکا بیشتر از این که سیستم مادر بخواهد فرد جنسی میخواهد. کسی که نیاز های جنسی اش را به هر شکلی رفع کند وگرنه مهاجران نیروی کار را تامین میکنند و زن خانواده که مادر نامیده میشد نیازی نیست تولید مثل کند. نیازی نیست پاکدامنی پیشه کند. بهتر است برود یک کارمندی شود تا به بانکداری خدمت کند . اگر دوست دارد فاحشه شود تا توریست جذب شود. 

آمریکا ضد انسان آمریکایی است. آمریکا ضد ارزش های خانواده آمریکایی است. سیستم آمریکا انسان آمریکایی نمیخواهد  ، خانواده آمریکایی نمیخواهد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *