ایران

طبقه سکولار غیر ملی

نیروی های سیاسی ایران گرا و ایران دوست در دو گروه عمده ایرانیان سکولار  که گه گاه با رگه های کم رنگ اسلام گرایی و گروه بزرگ تر ایرانی اسلامی تشکیل شده پس اینجا منظورم از طبقه سکولار غیر ملی این نیست که سکولارهای غیر ملی هستند و گرنه بخش بزرگی از نیروهای ایرانی سکولار های ملی هستند . در اصل منظورم از گروهی است که نه اسلامی هستند و نه ایرانی. مثلا این گروه بکل اسلامی که خود را  تماما و یا بیشتر منفک از موضع ملیت حال ایرانی یا غیر ایرانی میداند و اصطلاحا خود را امت گرا نیداند گاهی برای مشروعیت بخشیدن به خود چهره ایرانی بر صورت میزند اما مهمتر اسلامگرایان در بزنگاه های مهمی از ایران دفاع کرده اند زیرا ایران را بخشی از امت اسلامی می دانند. اینجا سعی در مدح و یا رفع اتهام از امت گرایان نیستیم و با ایرانی های سکولار و ایرانی اسلامی ها کار داریم اما این نوشته درباره گروهی است که در شمارا هیچ یک از این سه گروه نیستند است. 

این گروه سکولار غیر ملی اگر جایی نقاب ایران دوستی به صورت بزنند از برای عشقشان به ایران نیست و تنها از کینه اسلام نقاب ایران خواهی بر صورت میزنند . تا کنون کسی این قشر سکولار غیر ملی را در هیچ جنگ ملی ندیده لست! اینان در جنگ تحمیلی در جنگ هشت ساله در خانه هایشان در عمیق ترین گوشه خانه چون بزی در ته طویله پناه گرفته بودند. با اینکه ثروت و تحصیلاتشان از ایران بود وجودشان از ایران بود اما در روز نیاز سوار بر هواپیما راهی اروپا،آمریکا و کانادا شدند. 

یاد آن پیام معروف در پلتفرم ایکس میشوم که آن غیرملی گفته بود : یک مشت از خاک ایران آورده ام تا هر وقت یاد ایران بیفتم به خاک ایران تف کنم. 

بله بسیاری،هزاران،صدها هزار ایرانی اسلام کرا و یا ارتشیان ایراندوست جانشان را فدای این خاک کرده اند و خون تن بر این خاک ریخته اند ان وقت این غیر ملی میگوید تف کنم. 

جنگ داعش را نگاه کنیم که نیروی های اسلامی ایرانی سپاه پاسداران و بسیج صفوف رو به ایران داعش را خرد و پراکنده کردند. سرمایه های شدها میلیاردی اعراب حجاز و حاشیه خلیج فارس را با دست خالی تباه کردند ولی آقایان و بانوان سکولار غیر ملی در برابر این همه شرافت و وطن پرستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خبر پیکر افتاده در فرودگاه بغداد توسط حاکم بیگانه پایکوبی کردند . چه قشر پستی. چون چهارپا و حتی پست تر. چنانکه پروردگار گروهی را در کتاب خویش اشاره کرده است. 

این طبقه سکولار غیر ملی از حیوانات، سگها، گرگ ها و دیگر جانوران هم مست تر هستند زیرا هر جانوری بر اساس برنامه ریزی طبیعت حافظ و نگهبان محدود و مرز و قلمرو خودش است تا بیگانه را از خانواده، گله و قلمروش دور کند اما اینان حتی در حد و اندازه گرگ و سگ نیز هستند، نه تنها تفنگ بر نمی دارند تا از ایرانشهر دفاع کنند بلکه دفاع کننده گان را مسخره میکنند و ازار کلانی میرسانند. 

میگویم آزار کلامی چون جرات و شهامت آن در همین اندازه است که بروند انور آب و در ایکس اینستاگرام زر بزنند. تاکنون برای ایران نجنگیده اند ونه  خواهند جنگید. از گذشته مسائلی داریم هرکه را بهر کاری ساختند. 

برخی هایشان هم ژست  ضد نژاد پرستی شبان تنها از این رویاست که تن ضد ملیشان را از موطن مردم سفید اروپا بیرون کنند و اگر هنوز راه نداده اند راه بدهند. 

این ایران ما بر طبقه سکولار ملی نیست. و طرفدار نیروهای زیان بار امتی نیستیم ما با سکولارهای غیرملی وطن فروش مخالف هستم.

3 thoughts on “طبقه سکولار غیر ملی

  • Irannn

    بیشرفی اینا جایی ثابت شد که تو جریان کرمان شادی میکردند. به قول خودتون نه اسلامگرا نه‌ایرانی مشخص نی چی هستن مسیرشون به ناکجا آباده

    پاسخ دادن
    • تجربه میگه انسانها برابر نیستند. برخی با شرف برخی بیشرف برخی میهن پرست برخی میهن فروش.

      پاسخ دادن
    • شروین رستم‌زاد

      مسیرشون نهایتا به بن‌بست خواهد خورد. انشالله با همان آنور آب‌ها محشور خواهند شد

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *