اتحادیه آریا

فروش گاز و اتحادیه آریا

تکیه ایران به چین حتی شده از روی ناچاری خطا است. ما با چین ابر قدرت چند سال آینده که دشمن کشور آریایی هند است دوستیم. این خطا است. ما باید در کنار هند باشیم و در کنار هند بایستیم. هندی ها هم نژادان ما هستند و در نهاینت یکی از بزرگترین ثروت های یک کشور میراث مشترک نژادیش است. اگر ایران بجایی فروختن انرژی فسیلی ارزان به چین خط لوله ایران به پاکستان و هند این دو کشور آریایی را در پیش میگرفت سود بیشتری میبرد. اول این که کمی میان آریایی های هند و پاکستان دوستی و الفت پیش می آورد و دوما در توسعه این دو کشور آریایی ما نقشی داشتیم. خط لوله گلز ایران به پاکستان جدا از درآمد زایی و فروش گاز میتوانست زیر بنایی اتحادیه آریا باشد, مگر نه اینکه خود اتحادیه اروپا از دل اتحادیه معدنی زغال سنگ بیرون آمد و یا راه آهن کشور آهای مستقل آمریکا را اتحادیه آمریکا کرد؟

برای شروع تشکیل اتحادیه آریا میباست از خط لوله گاز ایران به پاکستان شروع کرد که به خط لوله صلح معروف است.

یادمان باشد تهدیدات چین علیه هند بنوعی تهدید ایران است چرا که دشمن یک آریایی دشمن تمام آریایی ها است. وکشوری که امروز با آریایی های هند دشمنی میکند فردا هم دشمن ما خواهد بود.

یادمان باشد با تمام جانفشانی هایی ایران برای اعراب مسلمان حالا چه شیعه و چه سنی , آنها انقدر از ما ایرانیان بیزار هستند که حتی نام خلیج تا ابد مارس ما را با نام های جعلی می خوانند حالا چه عراقش باشد و چه سوریه اشت. برادران ما در هند هستند در پاکستان هستند در تاجیکستان و ارمنستان هستند. . چین را ببینیم, پس از این همه فروش نفت ارزان و وارد کردن کالاهای بنجل آخرش هم اقا یان رفتند و زیر نوشته ضد ایران امارات را امضا کردند. چینی ها نه تنها دوست نیستند که دشمن هم هستند اما دوستان از مادران آریایی زاده میشوند و میتوان آنها را از هند تا کردستان سوریه در عفرین یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *