ایرانقفقاز

فواید سپاه پاسداران برای ایران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فواید فراوانی برای ایران بزرگ دارد. سپاه پاسداران را نباید در فتح خرمشهر و شکست حصر آبادان خلاصه کرد. سپاه امروز بزرگترین امید باز ستانی آران و قفقاز جنوبی به ایران است. 

یادمان باشد روزی روزگاری عراق ششمین ارتش بزرگ جهان و بنابر روایتی پنجمین ارتش قدرتمند سیاره را داشت که با ایران دشمن بود اما امروز نخست وزیری عراق خلاصه شده در میان متحدین ایران و کسانی که دوشادوش ایران با صدام جنگیدند. در همین دوره قبلی این هادی عامری بود که در شرف نخست وزیری عراق بود و بنا بر مصلحت فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران نخست ویزی هادی عامری فرمانده سپاه بدر را به عقب انداختند. 

حالا این الهان علی اف است و شلتاق های فراوان  ، قول های فراوانی از دشمنان ایران برای الحاق انچه آذربایجان جنوبی میخواند گرفته. قول های محکم از قدرت های منطقه ای مانند اسرائیل و ترکیه و البته از قدرت های جهانی مانند آمریکا و انگلیس . ایران را تنها یافته اند و خود را در کانون توجه جهانی . 

مهمترین متحدان ایران برای الحاق آذربایجان شمالی به ایران یا آنچه تاریخ آلبانی قفقاز میخواند به ایران گروه ایران پرست و سلحشور حسینیون جمهوری آذربایجان است. حسینیون همان حزب الله آذربایجان است و وفادار به ایران، تشیع و شاهنشاهی صفوی ایران است. 

مانیفست حسینیون همان مانیفست ایران شیعی است و در تقابل با حکومت سنی گرایی الهام علیف است. 

حسینیون در زیر نظر فرماندهان مکتبی و ولایی سپاه پاسدران شکل گرفته و نیروهای حسینیون مکتبی های جمهوری آذربایجان هستند . 

حسینیون مهمترین گروه ایران پرست جمهوری آذربایجان است و این گره میتواند در سرکوب فتنه عثمانی گرایی الهام علی اف است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *