اروپا

هیتلر در برابر یهودیان چه چاره ای داشت ؟

کشورهای پیروز جنگ جهانی دوم اسرار دارند چهره اهریمنی از هیتلر و آلمان دوران جنگ جهانی دوم چیزی که آنرا آلمان نازی می نامند ارائه کنند. آنها میگویند هیتلر جنگ جهانی دوم را شروع کرده و چند میلیون یهودی را کشته است. اینجا هرگز از مردم بیگناه آلمان که در شهر ها و پناهگاههای زیرزمینی در اثر بمباران هوایی متفقین جان باختند هرگز سخنی نمی گویند. جان هر انسان بیگناهی محترم و گرامی است خواه المانی مسیحی خواه زهودی. اینجا چند کشور ام مانند فرانسه هرگونه شائبه در خصوص آمار کشته های یهودی در جنگ دوم جهانی را جرم انگاری کرده اند. از این رو ما منبع بی طرف در خصوص آمار کشته های یهودی در جنگ دوم جهانی در آلمان هیتلری نداریم اما برای جان هر انسان بی گناه به ویژه هر انسان خداپرستی احترام قائل هستیم. 

اما سوالی اینجا پیش می اید ایا هیتلر و آلمان راه حلی دیگری جز جدا کردن یهودیان از آلمانی ها داشت ؟ توجه کنید گفتم جدا کردن نه کشتار بیگناهان البته کشتار طبق اسناد بی طرف نه اسناد متفقین . قطعا هیچ کس حق کشتن هیچ یهودی بیگناهی را ندارد. نه هیتلر نه هیچکس دیگر . مساله این است که امروز یهودیان اسرائیل با فلسطینی ها چه میکنند ؟ هر چند سال یکبار مسلمانان بی چیز فلسطینی را کشتار میکنند . زن و رچه کوچک و بزرگ . نگاه هم نمیکنند دستش خالی است یا پر . میکشند. 

حالا با برخوردی که یهودیان اسرائیل با فلسطینیان میکنند، اگر یهودیان در آلمان قدرت می گرفتند و کشوری به نام اسرائیل در آلمان برپا می کردند این یهودیان چه برخوردی با آلمانی های مسیحی میکردند ؟ آیا اسرائیلی های اروپا یعنی همان جایی که در آلمان کنونی شکل گرفت به آلمانی ها رحم میکردند ؟ آیا اگر یهودیان در آلمان اسرائیل را تاسیس کرده رودند امروز هم مسیحیان آلمان به دست آنها کشتار می شوند ؟ 

اینجا میخواهم بگویم دو ملت در یک اقلیم نگنجند. آلمانی ها و یهودی ها دو ملیت متفاوت هستند که در یک کشور نمی گنجند و از همان اول هم یهودی ها نباید در آلمان میبودند. وقتی در یک کشور دو ملت باشند در نهایت یکی بدست دیگری کشتار میشود. همان گونه که در ۷ اکتوبر زهودی ها به دست فلسطینی ها کشتار شدند و فلسطینی ها امروز به دست یهودی ها کشتار می شوند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *