ایران

پاکستان مسئول جنایات جیش العدل

اولین مسئول حملات تروریستی گروهک خوارج پیشه جیش العدل دولت پاکستان است. کیست که نداند پاکستان در سکوت سالها حامی طالبان بود، منظور اینکه پاکستان با پنبه سر میبرد. مانند عزیزان سر منبر ما نیست که هر جایی هر کسی کسی را سر به نیست کرد تکبیرش گویند و گردین گریند. در پاکستان کمک میکنند و در خفا نگه میدارند. اگر دقت کنید ۱۲ تن از بهترین فرزندان ایران در حمله به پاسگاه راسک به شهادت رسیدند، این اولین بار نیست ما تلفات ۱۰ و بیشتر در جنوب شرق میدهیم این یعنی معلوم است تروریست های تکفیری اموزش خوبی می بینند و پشتیبانی درستی دارند. این یعنی مقر دارند پایگاه دارند، پول دارند ، سلاح دارند و آموزش می بینند و منطقی ترین نقطه و محلی که برای این امور می توان متصور شد همان جایی است که پس از هر حمله جیش العدل به آنجا فرار می کنند ، پاکستان ! . 

پاکستان میبیند ایران تنهاست ، نه در شرق متحدی دارد و نه در غرب . کسی صدای ایران را نمی شنود و برای این که خود را این کشور گدا پرورش را برای عربستان نفتخیز عزیز کند که یک ثمنی گدایی کند قاتلان تکفیری را به پاسگاه های ایران میفرستد . 

ما هم زبان بسته. 

باید سیاست اشتباه انزوا و مواجهه تنش زا با عرب و شرق را تمام کرد. باید با امریکا صلح کرد و مشتی بر دهان دشمنان منطقه ایمان مانند پاکستان، عربستان و ترکیه کوبید. ترک ها و عربها و گدایان دنباله رو آنها مانند پاکستان تنها نابودی ایران را می خواهند . آمریکا منافع چندانی در نابودی ایران ندارد. نمیگویم اصلا منفعتی ندارد اما به اندازه ترکیه و عربستان خواهان نابودی ایران نیست. شهادت اعضای فراجا در راسک اول به گردن پاکستان است . تنش با غرب و آمریکا ، منزوی ساختن ایران چنین  نتیجه ای دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *