ایران

چرندیاتی درباره نژاد پرست نبودن

میگویند نژاد پرست نباشید، میگویند نژاد پرستی بد است و ضد انسانی. مسگویند تکثر گرا باشید و عقاید و اندیشه های دیگر را بپذیرید! از ما میخواهند خودمان باشیم و به دستاوردهای اندیشه ای که پدرانمان در طول هزاران سال بدست آورده اند باور و ایمان نداشته باشیم و تنها در خرد و اندیشه ما دستاورد های فرزانگان گذشته نوعی سلیقه میان بسیاری دیگر از سلیقه ها باشد. 

میگویند تنوع و بیگانه را قبول کنید و نژاد و خون و تبار را نیک نشمارید . اینها و این خواسته ها شکل دهنده جهان مدرن هستند. این نوع زندگی شوه مدرن و روز است. اما من بشما میگویم تمام این گفته ها و خواسته های بالا یاوه و چرند است. 

در همین وبگاه دوستم شروین گفت نژادپرستی یک لقب فریبنده برای میهن پرستان است. آنها با لقب نژادپرستی و جعل این نام می خواهند ما را از توده های مردم دور کنند. من اینجا میگویم کسانی که گفته اند نژاد پرست نباشید، کسانی که گفته اند تکثر گرا باشید و بیگانه ستیز نباشید آیا خود به این حرف ها باور دارند یا پس از نوشتن کتاب هایشان به عقل ما می خندند!؟ .

میدانیم جهان کنونی غرب جهان یهودی است. اغلب بزرگترین اقتصاددانان، نظریه پردازان اقتصاد،سیاست، جامعه شناسی و بانکداران، اغلب برندگان نوبل و اسکار یهودی هستند. ما می دانیم بزرگترین رسانه های مکتوب و دیداری شنیداری مال یهودیان است . جامعه کنونی غرب که نژاد پرستی در آن جرم و گناه کبیره است و نباید بیگانه ستیز بود از درون اسن جامعه یهودی نخبه بیرون آمده. نباید بیگانه ستیز بود نباید عشق به خون و نژاد و تبار داشت چون فلان نویسنده مشهور یهودی گفته است ؟ 

این در حالی است وقتی یهودیان جمع شدند و کشوری به نام اسرائیل ساختند، خود این یهودی های اسرائیل کوچکترین وقعی به نوشته های چرند هم کیشان خود درباره تکثر و تنوع ننهادند. نویسندگان یهودی تکثر گرا می گویند یک بیگانه آفریقایی میتواند رئیس جمهور آمریکا شود. خب من میگویم شما یهودیان مس چرا هیچ مسلمان سیاه پوستی را نخست وزیر خود نکرده اید ؟ برخی  نویسندگان و متفکرین یهودی تمایل دارند و انتظار دارند یهودیان بدون هیچ تبعیضی در ارکان کشورهای دیگر مانند آمریکا و فرانسه نخست وزیر و رئیس جمهور باشند اما سران اسرائیل هنه یهودی باشند !

اگر چرندیات نویسندگان و به اصطلاح صاحب نظران یهودی درست بود پس اولین بار باید در خود اسرائیل این گفته ها عملی میشد. اندیشمندان یهود از مسیحیان و مسلمانان می خواهند دست از تعصب دینی دست بردارند و دیگران را بپدیرند اما خود اغلب در برابر جنایات یهودیان اسرائیل که زن و مرد، پیرو جوان را در غزه به خاک و خون کشیده سکوت میکنند. 

نوشته های مدرن یهودیان چرند است. تمام نوشته ها درباره دموکراسی، برابری جنسیتی و نژادی همه مهمل و چرند است . زیرا خود یهودیان اسرائیل کاملا خلاف آن کار میکنند. 

4 thoughts on “چرندیاتی درباره نژاد پرست نبودن

  • شروین رستم‌زاد

    اردشیر باید یه پست درباره معنای لغوی نژاد پرستی بنویسم.

    پَرَست واژه کهن پارسی است و بن مضارع «پرستش» به معنای پرستاری و پاسداری و نگهبانی.
    پرستاری اسم فاعل پرست است.
    پرستش اسم مصدر آن است.
    بنابراین نژاد پرستی یعنی نژاد پاسداری و نگهبانی و پرستاری از نژاد.

    وقتی میگویم من پرستار فلان بیمار یا مریض هستم، نه یعنی مریض خودم را ستایش و معبود خود قرار میدهم، یعنی از آن نگهبانی و پاسداری میکنم.
    خلاف آن بیگانه‌پرست بودن است، یعنی از بیگانگان و اجانب پاسداری و نگهبانی کردن.
    من حافظ نژاد و فرهنگ و تمدن خودم هستم. و به نژادها و فرهنگ‌های دیگر احترام میگذارم.

    پاسخ دادن
    • دقیقا. به این معنا یعنی پاسداری از نژاد یک فضیلت اخلاقی هست. حتی استیو بنن فعال رسانه ای و استراتژیست سابق ترامپ در فرانسه در جمع جبهه ملی فرانسه گفته بود نژاد پرستی یک افتخار است. این جمله در پاسخ به جرم شماری نژاد پرستی در میان لیبرال ها و کمونیستها بود. البته نژاد پرستی در فرهنگ های مختلف اثار متفاوتی داره مثلا برای ما پاسداری از مردم ایران دربرابر حجوم بیگانه هست و برای مثلا ایتالیا و در اروپا شاید در ردیف سرکوب ملت همسایه هم باشه. بنظرم پیشنهاد خوبی دادی. خوبه هر کدوم یک پست در باره تعریف نزاد پرستی بنویسیم. این خوبه که ما در ایران هم تعریف خودمون از نژاد پرستی داشته باشیم و هم ترس خودمون در برابر لیبرال ها و کمونیست ها رو کنار بزاریم. با افتار بگیم نژاد پرستیم اما تعریف خودمون از نژاد پرستی

      پاسخ دادن
      • شروین رستم‌زاد

        درود به تو مرد
        هرچی شما بگید، فقط اگر نکاتی هست، نقل قولی هست ایمیل بزنیم به هم تا پست تکمیلی جدیدی بزاریم. فکرامونو بزاریم روی هم تا عملکرد بهتری داشته باشیم

        پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *