اقتصادایران

چگونه اختلاس را ریشه کن کنیم؟ این بار چای دبش

راه حل جلوگیری از بروز اختلاس های گوناگونی که هر روز رقم بزرگتری کشف میشود تنها و تنها کناره گیری از مبارزات دون کیشوتی با ابرقدرت شماره یک جهان است. دلار واحد پولی همان کشوری است که ما ایران دهها سال پیش دیپلمات هایش را گروگان گرفتیم و و سالهای زیادی در حالت منازعه به سر بردیم. حالا ما محتاج دلار هستیم. این انتخاب ما نبوده است اما تجارت بین المللی نیاز به ارز آمریکا دارد . تحریم ها و روش های دور زدن تحریم ها اقتصاد ایران را فاسد کرده . تحریم ها صفره ای شده است که از بخش دولتی گر۴ته تا بخش خصوصی هرکدام مشتری و طالب خودش را دارد و هر کس سعی در غارت این مردم فقر زده را دارد، به یکی دو میلیون دلار هم قناعت نمی کنند. شکمشان با حداقل یک میلیارد دلار پر میشد یادمان باشد آن سالهای نچندان دور اختلاس بانک صادرات که رو شده بود رقم اختلاس یک میلیارد دلار بود اما چای دبس سه میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون دلار است. حالا مدیرعامل چای دبش رسوا شده . 

نظام شاید هزار مشکل داشته باشد اما میخواسته شکم ما مردم را پر کند. این نظام اسلامی نیست که مشکل دارد بلکه این نظام شیر گاو پلنگ سوسیالیستی کاپیتالیستی و مبارزان ضد آمریکایی است که اقتصاد ایران را به مکتب های اقتصادی شرق و غرب و مبارزه شان با قدرت های جهانی گره زده اند. 

بهترین روش مبارزه با اختلاس آزادسازی قیمت نفت، دلار، بنزین و مبارزه با رانت و یارانه های بی خود است. ایران شده قلک رایگان خاورمیانه . توضیح خواهیم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *