بین الملل

چیزهای جالب درباره نژاد پرستی

یکی از چیزهای جالب درباره نژادپرستی آن است که یکی از بزرگترین سازمانهای ضد نژادپرستی خود یکی از بزرگترین سازمان های نژادپرستی است. 

بله جهان نژاد پرستی و ضد نژاد پرستی جهان جالبی است . 

سازمان اتحادیه ضد نژاد پرستی و افترا یا به انگلیسی Anti-Defamation League که خود را پیشگام مبارزه با هرگونه نژاد پرستی و غیره است خود حامی آپارتاید اسرائیل است. 

اتحادیه ضد نژادپرستی و افترا در تمام عمر خود حامی اسرائیل بوده است چون این تشکیلاتی یهودی است  . اسرائیل کشور کوچکی است که بخش هایی از لبنان، جولان سوریه و کرانه باختری رود اردن را در اشغال دارد . اسرائیل تا کنون دست به کشتار شهروندان مسلمان لبنان و مسلمانان عرب در غزه زده است . در تمام طول مدت اشغال سرزمین سه کشور لبنان،سوریه و فلسطین اتحادیه ضد افترا حامی تمام قد اسرائیل بوده و در تمام کشتار زنان و کودکان فلسطینی و لبنانی این کشور کودک کش را یاری و همراهی کرده است . 

اتحادیه ضد افترا و نژاد پرستی هرگونه فشار بر علیه اسرائیل برای دور کردن کشتار زنان و کودکان عرب مسلمان را نمونه بارز نژاد پرستی یهود ستیزی میداند !! 

جهان نژاد پرستی و ضد نژادپرستی جهان جالبی است! 

سیاست های سازمان ضد نژاد پرستی و افترا در جهت کشتار، نسل کشی، پاکسازی نژادی در کشور فلسطین است و هر جنبنده غیر یهودی را شامل می شود. 

این یعنی فشار بر نژادپرستی اسرائیل خود نژادپرستی است . 

این در حالی است که این سازمان یکی از معروف ترین سازمان های ضد نژادپرستی است . 

5 thoughts on “چیزهای جالب درباره نژاد پرستی

  • شروین رستم‌زاد

    عالی عالی واقعاً قشنگ توصیف کردی. باید یه تجدید نظر در مقالاتم بکنم چون خیلی طولانی هستن
    درواقع ما با عقرب ها دشمنی نداریم اما وقتی به خانه ما حمله میکنن ناچاریم مقابله کنیم. حالا اگر دوست دارن ما رو عقرب ستیز یا عقرب هراس خطاب کنن. تعارفی نیست

    پاسخ دادن
    • خیلی ممنون . یهودیان معتقد دوستان تاریخی ایران بودند اما امروز برخی ساختار های یهودی دشمنی با ایران دارند. مطمعنا ایران تهدید های مهمتری داره مثل ترکیه و اتحادیه عرب .
      اتفاقا مقاله طولانی تر رتبه بهتری از گوگل میگیره و بهتره .

      پاسخ دادن
      • شروین رستم‌زاد

        دوستی ایران باستان و جهود بر سر تجارت آهن بود، اما رفته رفته به دربار نفوذ کردند. مثل الان که تو آمریکا لابی دارن، همون دوران تو ایران لابی داشتند و حمله به روم و یونان رو تحریک میکردن.

        پاسخ دادن
        • مشکل نظام های دموکراتیک غربی اینه که فکر میکنن اشرافیت آریایی خودشون رو کنار گذاشتن و موفق شدند. اونها با کنار گذاشتن اشرافیت طبیعی خودشون زیر یوغ نظام بانکداری یهودی رفتن. بنظرم اون سلطنت طلب فرانسویدرست ترین جمله در توصیف دموکراسی رو گفته، اون گفته : دموکراسی دیکتاتوری یهود است.
          هر چند در منازعات عربی غیر عربی خاورمیانه غیر اعراب یهودی نعمتی هستند برای ما

          پاسخ دادن
          • شروین رستم‌زاد

            بله از این دید میشه نگاش کرد. اگر تصور کنیم یهودیان نباشند، مطمئنا اعراب جایگزین اونا میشن. برات دو تا ایمیل فرستادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *