اروپا

چیزی که بر من آریایی سخت می آید

آریایی ها باهوش ترین، زیباترین و سلحشورترین انسانهای سیاره هستند. گفتم زیبایی حتما تاکنون شده محو در زیبایی دختری آریایی،بریتانیایی یا ژرمن شده باشد. دختری سفید همچون پرماه رویده بر دل سبز اروپا یا دختری گندومگون، چشمان درشت قهوه ای نشسته بر دل کوهستان ایران. اما مشکل اینجاست که روایت تلخ مدرنیته،لیبرال یا کمونیسم از بشر،هستی و سرنوشت، آریایی های اروپا را به تباهی کشانده اند.

خانواده های بسیاری متلاشی شده و کشور های اریایی تنها درصدد جبراش بخش کوچکی از کسر بزرگ جمعیت خود هستند. بسیاری از پری چهرگان اریایی، این دختران آریایی در اروپا گمراه شده و از دامان امن خانواده جدا گشته و اکنون در فساد میزیند.

بدترین چیزی را که یک اریایی از هر دین و در هر قاره ای که زندگی میکند میتواند بشنود فاجعه ای است که بر زیباترین زنان جهان بر زنان زیبایی اسکاندیناوی میگدرد می اید است. زنان سویدی و نروژی زیباترین زنان جهان و در عمل فرشتان بی بال هستند اما سیستم کثیف لیبرال دموکراسی بسیاری از پری های اریایی اسکاندیناوی را به دام تباهب بی اخلاقی گرفتار کرده و تبار و نسل وایکینگ ها را در خطر انداخته . در شمال اروپا یا تولید مثل نمیشود یا موجوداتی یک رگه از مردان خاورمیانه ای پدید می اید. بی ناموسی های اروپا به ویژه شمال اروپا از خطرهای جهان آریایی است

One thought on “چیزی که بر من آریایی سخت می آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *