جهان غیر آریایی

بنظر می آید کشورهای آریایی مانند روسیه،انگلیس،فرانسه و آمریکا نیرومند ترین کشورها و قدرت هایی جهانی هستند اما در اصل هیچ قدرت آریایی وجود ندارد. همه چیز توهم،فریب و نمایش است. اگر در استفاده از واژه همه چیز اغراق کرده باشم باید بگوییم بیشتر گفته ها غیر واقعی هستند. 

آریایی ها تنها و بی پناه هستند،هیچ ارتش و اقتصاد پشتیبان آریایی ها تیست و دلیل آن نفوذ و رخنه بانکداری در کشور های آریایی است که باعث شده فرهنگ ضد آریایی در کشور های آریایی و غیر آریایی دیده شود. 

جنگ قفقاز و سقوط کامل قریب الوقوع آرتساخ نشان دهد آریایی ها هیچ پناهی  ندارند. 

ارمنستان کشوری آریایی و مسیحی است. ارمنستان به عنوان یکی از کهن ترین کشور های آریایی جهان اولین تمدن و دولت مسیحی جهان را پایه گذاری کرد اما حالا هر آنچه که کم کم در حال وقوع است ، این مسئله که ارمنی ها در حال نسل کشی هستند هیچ انعکاس رسانه ای در اتحادیه اروپا و آمریکا ندارد. 

اگر فلسطین یک تیر در اسرائیل شلیک کند که حتی منجر به تلفات هم نشود فضایی رسانه ای غرب،آمریکا و اروپا پرمیشود از بازتاب اخبار اسرائیل اما میبینیم که بود و نبود یک کشور مسیحی آریایی برای تمامی غرب هیچ اهمیتی ندارد چرا که فضای حاکم بر سیاست کشور های غربی بانکداری سکولار جهان وطن است و حالا نه خون نه دین ونه فرهنگ برای غرب اهمیتی ندارد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *