حامیان و عاملان بمب گذاری گلزار شهدای کرمان

بمب گذاری امروز کرمان را نباید به پای داعش نوشت. داعش بعنوان گروه جهادی سنی مذهب که هنوز و با وجود کشتار فلسطینیان سنی مذهب در فلسطین به دست غیر مسلمانان یهودی دوزاریش نیفتاده که جبهه اول جنگ جهان تسنن فلسطین است و میاید در یک گورستان بمب می گذارد ناتوان تر و عقب مانده تر از این حرکت های جهادی تروریستی است. 

باید دست حامیان داعش را دید. ترکیه، عربستان،قطر و امارات حتی اردن هر کدام به نوعی حامی داعش بوده اند و حتی چه بسا برخی از این کشور ها هم اینک ها هامی تروریسم داعش هستند. 

داعش ۱۰ سال با سلاح آمریکایی و ماشین های تویوتای ژاپنی با دولت سکولار سوریه جنگید. خب امریکا خیریه نزده است که سلاح رایگان به لین ان بدهد. قطر و عربستان پشت داعش و سلاح های آمریکایی داعش بوده اند. اسن بمب گذاری هم از سر کینه  عقب مانده های دشمن جهان ایرانی شیعی است که ضرب شصت سلحشوران ایرانی را در سوریه خوردند. 

این بمب گذاری را باید به پای اتحادیه عرب گذاشت البته منهای عراق،سوریه و لبنان هرچند کیف خیلی ها در همین لبنان از این کشتار و جنایت کوک شد . 

مثلما برخی خواهند آمد و این کار را بر گردن اسراییل و امریکا خواهند انداخت. مطمئنا تطهیر اتحادیه عرب و جنایات این غیر آریایی های سنی خیانت به جهان ایرانی است. 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *