بین الملل

بازی موش و گربه روسیه با اعراب و اسرائیل

رفتار روسیه با جهان اسلام ، خاورمیانه، اعراب و ایران به ما نشان می دهد باید در سیاست خارجی چقدر هوشیار باشیم و به بیگانگان بی اعتماد. .

گفته میشود مشت حملات حماس به شهرک های اسرائیلی که منجر به کشته شدن ۶۰۰۰ اسراییلی شد روسیه بوده است. گفته میشود روسیه با هدف درگیر کردن سیاسی و تسلیحاتی غرب و آمریکا در جنگ غزه میخواسته فشار ناتو بر نیروهایش در اوکراین را کم کند. حالا وزیر خارجه روسیه سکوت نسبیش در مورد جنگ غزه را شکست و از اسرائیل جانبداری کرد. روسیه تاکنون در مورد جنگ غزه جانب احتیاط را نشان داده بود و چیزی نگفته بود که بر جمهوری اسلامی و یا دوستان عرب اش گران بیاید اما اکنون از اسرائیل جانبداری کرد. این پایان ماجرا نیست و فردا ممکن است بیشتر به آغوش اسرائیل برود و پس فردا به سوی اتحادیه عرب برود. 

سیاست روزگار ما سیاست اتحادهای  سست و چند روزه است. ما که در خط اتحاد مردمان آریایی هستیم باید نسبت به واقعیت های سیاسی جهانی آگاه و هوشیار باشیم و به خاطر منافع اریایی و اندیشه سیاسی ما مردم ایران و هموطنانمان را به خطر نیندازیم .  

اعراب امارات ،عربستان و چند کشور دیگر در حال نزدیک شدن به چین هستند. اینکه این وسط روسیه گاه به سمت ا۵راب میرود و گاه به سوی اسرائیل به این دلیل است که می خواهد اعراب را به سمت خود بکشد مانند جین ، روسیه در برابر خطر اسرائیل و غرب از اعراب مسلمان حمایت میکند اما اقتدار چین را ندارد پس در وسط راه میزند روی ترمز و به دنبال اسراییل میرود. روسیه بخاطر ضعیفی که دارد نمی تواند پشت اسرائیل یا اعراب بایستد و گاه با اعراب بازی می کند و گاه با اسرائیل. فعلا روسیه در حال بازی موش و گربه با اعراب و اسراییل است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *