ایراننظامی

سلاح آمریکایی برای سپاه پاسداران

تاریخ سپاه پاسداران را به شجاعت و گره گشایی می شناسند. اگر سپاه پاسداران به سلاح های پیشرفته و با کیفیت آمریکایی مجهز میشد ،ترکیب سپاه پاسداران و سلاح های آمریکایی یک ارتش نیرومند حزب اللهی را فراهم می آورد. سپاه هم اکنون قصد وارد کردن بالگرد های میل ۲۸ را به سازمان رزم خود دارد. 

اگر شرایط مهیا شود که سیاست های سوسیالیستی مارکسیستی از کشور زدوده شود سپاه پاسداران میتواند با جنگنده های فوق پیشرفته اف۳۵ که قاتل سیستم های پیشرفته راداری است مسلح شود .

سپاه پاسداران به لطفا متخصصان میهن پرست و حزب اللهی اش بهترین موشک های بالستیک مافوق صوت و ابر فراصوت را می سازد و در این زمینه ما نیازی به فناوری غربی یا شرقی نداریم اما فکر کنیم ما در فناوری سطحی، زیر سطحی و جنگنده های هوایی نیاز به فناوری داریم که میتوانیم از آمریکا استفاده کنیم. 

یادمان باشد ایران با آمریکا اشتراکات فراوانی دارد مانند هندواروپایی بودن، ابراهیمی مذهب بودن و روحیات مذهبی و البته نگاه آخرالزمانی به تاریخ و هستی و این ها شرایط مناسبی برای همکاری های ایران و آمریکا ارتش آمریکا و سپاه پاسداران است.  

یادمان باشد وقتی در گرماگرم جنگ ما دست رد به تجهیز سپاهان ایران به فناوری و سلاح آمریکایی زدیم و فرستادگان امریکا را بیرون کردیم تاوانش را بسیجیان سلحشور و پاسداران در میدان جنگ با جانشان دادند و هنوز هم پیکر بسیاری به میهن بازنگشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *