تقلالی بی سرانجام الهام علی اف

الهام علی اف جوری با فرانسه حرف میزند که انگار فرانسه ایران است که هر جنبنده ای از بحرین تا امارات اسلامی افعانستان، بزرگ و کوچک لگدی به ماتحتش بزنند!

آقای علیف ماکرون سید مظلومان ما نیست . پیشتر گفتیم گردش ارمنستان بسوی غرب سرآغاز بدبختی های آذربایجان است. حالا پاریس گفته به از منستان سلاح میدهد و علی اف که میبیند تواند رو در رویی با فناوری فرانسه که پوتین را به باتلاق کشاند ندارد حالا به شارل میشل دو نکته را گوشزد کرده. ۱_سلاح دادن فرانسه به ارمنستان کمکی به صلح نمیکند ۲_ماکرون مسئول جنگ اینده قفقاز است .

علی اف نبود که قره باغ را آزاد کرد. اردوغان ارمنستان را شکست دهد و تهران زنگزور را نگه داشت. همین علی اف هیچ کاره بود اما درمورد جنگ اینده قفقاز هم که با فناوری اروپایی ادامه خواهد داشت علی اف زرنگ باشد میتواند بخشی از قره باغ را نگه دارد.

علی اف تقلای بی سرانجام میکند. اروپا دنبال مسیر ارتباطی جنوب ارمنستان بود که به آن رسید . اروپا میخواست روسیه را بیرون کند که کرد . حالا زمان ضد حمله ارمنی ها است. این حرف های الهام علی اف هیچ اثری بر سیاست های ماکرون یا رهبران بزرگ اروپایی نخواهد گذاشت .

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *