هیتلر زودتر از آمریکا می‌توانست به بمب اتم برسد و به ماه سفر کند/هیتلر جنگ را شروع نکرد


ادعا می‌شود که آمریکا در طی پروژه منهتن بیش از ۱۰۰ هزار نفر را استخدام و ۲ میلیارد دلار هزینه کرد تا اولین بمب اتم دنیا را بسازد و اختراع آن را به نام خود ثبت کند.
این هزینه برابر ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان امروزی است.

این درحالیست که آمریکایی‌ها دانش ساخت بمب اتم را از آلمانی‌ها الهام گرفته بودند.
اولین انفجار اتمی را آلمانی‌ها در دوران آدولف هیتلر در ۱۲ اکتبر ۱۹۴۴ ساعت ۱۱:۴۵ به وقت آلمان در جزیره روگن دریایی بالتیک انجام دادند. آن‌ها برای مصلحت اورانیوم را بدون سانتریفیوژ با فرآیند فتوشیمیایی غنی‌سازی کردند. آدولف هیتلر هرگز از بمب شیمیایی یا اتمی بر علیه دشمن خود استفاده نکرد.

Des
دانشمندان آلمان رایش سوم که بر روی پروژه اورانیوم (برنامه تسلیحات هسته‌ای رایش سوم) کار می‌کردند. عکس پایین رآکتور هسته‌ای آزمایشی آلمان را نشان میدهد که سربازان انگلیسی و آمریکایی درحال برچینش آن هستند. آن‌ها هرگز از بمب اتم بر علیه دشمنان خود استفاده نکردند.

آلمانی‌ها زودتر از متفقین به فکر ساخت سلاح هسته‌ای افتادند و نیروهای محور حتی نمی‌دانستند شکافت هسته‌ای چیست.
آن‌ها در عملیات گیره کاغذ بیش از ۱۶۰۰ دانشمند آلمانی را ربوده و به ایالات متحده آمریکا منتقل کردند.

اولین بار دانشمندان حزب ناسیونال‌سوسیالیست آلمان بودند که به قدرت باورنکردنی اورانیوم پی بردند و برای نخستین بار شکافت هسته‌ای را کشف کردند.

اتو هان و فریتز استراسمن دو دانشمند آلمانی وفادار به آدولف هیتلر و اس‌اس به این پی بردند که اگر بتوان هسته اتم را به دو یا چند هسته کوچکتر تقسیم کرد، مقادیر انرژی بسیار زیادی آزاد می‌شود.
آن‌ها می‌دانستند که میتوان از این انرژی عظیم به عنوان بمب قدرتمند استفاده کرد.
دانشمندان آلمانی بلافاصله بر روی پروژه‌ای فوق‌محرمانه به نام «پروژه اورانیوم» (Uranverein) تحت ورماخت و انجمن پژوهشی رایش سوم (Reichsforschungsrat) کار کردند.
برای بار نخست در جهان در دسامبر ۱۹۳۸ میلادی برنامه ساخت سلاح هسته‌ای در آلمان کلید خورد در حالیکه پروژه منهتن ایالات متحده آمریکا دو سال بعد در ۱۸ ژوئن ۱۹۴۲ رسماً آغاز شد.

در ابتدا این پروژه کاملاً مخفی بود، اما به مرور توسط برخی دانشمندان که از آلمان گریخته بودند مانند کلاوس فوکس و آلبرت انیشتین لو رفته بود.

Des
کلاوس فوکس نابغه آلمانی اما خائن که اطلاعات طبقه‌بندی‌شده پروژه اورانیوم آلمان را به ایالات متحده منتقل کرد. او سپس اسناد محرمانه هسته‌ای را از طریق آلمان شرقی به شوروی منتقل کرد. فوکس بزرگترین جاسوس اتمی دوران خود بود.

در سال ۱۹۴۲ انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به دستور یهودیان، در طی مأموریت آلسوس (Alsos Mission) تمام اطلاعات فوق‌سری و اسناد علمی آلمانی‌ها را دزدیدند و همینطور در عملیات ویژه اپسیلون چندین دانشمند فیزیک آلمانی به ویژه آقای ورنر هایزنبرگ را ربودند و در خانه‌ای در یک مزرعه دورافتاده زندانی کردند. آن‌ها با تکنولوژی‌های ضبط تمام مکالمات محرمانه آن‌ها را شنود کردند.


دزدیدن دانشمندان و اختراعات رایش سوم

Des
رایش سوم اختراعات و نوآوری‌های بسیاری داشت که ایالات متحده آمریکا و شوروی از آن‌ها کپی‌برداری کردند و ادعا کردند که اختراع از خودشان بود.

اولین موشک کروز (V1) و اولین موشک بالستیک جهان را مهندسان رایش سوم طراحی کردند که ایالات متحده مدعی آن‌ها می‌باشد. همینطور آن‌ها اولین کسانی بودند که به مضرات سیگار برای سلامتی و تأثیر مخرب آن بر جامعه پی بردند. هیچ عکسی از آدولف هیتلر وجود ندارد که در آن ژستی با سیگار گرفته باشد. در صورتیکه سردمداران متفقین همیشه با پیپ و سیگار ژست عکاسی میگرفتند. آن‌ها همینطور می‌دانستند که سرمایه‌داران یهودی در تجارت مواد مخدر نقش قدرتمندی ایفا میکنند. استفاده از مواد مخدر هم ضربه به خود بود هم کمک به تاجران پول‌پرست، که در نهایت همان تاجران پول را بر علیه آن‌ها به ما میبرند!نگاه آن‌ها به میهن‌پرستی بسیار عمیق بود و به قولاً هارت و پورت و خالی‌بندی نبود.در عملیات گیره کاغذ (Operation Paperclip) حدود هزار و ششصد دانشمند آلمانی توسط ایالات متحده آمریکا ربوده شدند و از علم آن‌ها به نفع خود استفاده کردند. با وجود آنکه رایش سوم بودجه پژوهشی کمتر از نصف آمریکا را داشت، پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در عرصه تکنولوژی و تجهیزات داشت. تفنگ کلاش (کلاشینکف) مثال خوبی است. مدل اولیه کلاش را آلمانی‌ها به نام German Stg44 در سال ۱۹۴۴ طراحی کردند و شوروی آن را با نام AK-47 کپی‌برداری کرد.

ژرمن اس‌تی‌جی-۴۴ نخستین تفنگ تهاجمی تاریخ بود.

همینطور ایده پرواز انسان به ماه و مریخ و فضانوردی را برای اولین‌بار در محافل دانشمندان آلمان دوران پیشوایی هیتلر مطرح شده بود که در عملیات گیره کاغذ این مهندسان هوافضا به ایالات متحده ربوده شدند. ورنر فون براون اولین دانشمند ناسیونال‌سوسیالیست آلمانی بود که پیشنهاد ساخت وسیله‌ای برای رفتن به آسمان‌ها را مطرح کرده بود. اما در عملیات گیره کاغذ او را ربودند تا برای ناسا خدمت کند و مأموریت آپولو را به عهده گرفت.

بسیاری از اطلاعات محرمانه علمی و نظامی توسط بریتانیا از طریق آلن تورینگ (نابغه انگلیسی و پدر هوش مصنوعی) به نفع متفقین به سرقت رفته.


افسانه نابغه بودن اینشتین

البته خدا میداند که واقعیت چیست اما برخی معتقد هستند که آلبرت اینشتین آنقدرها که رسانه‌های غربی تبلیغ میکنند نابغه نبوده. چرا که او برخی نظریات خود را از طریق دستبرد فکری به نام خود زد. مثال بارز قضیه بمب اتم است که اینشتین هیچگاه کار علمی در پروژه منهتن آمریکایی‌ها نکرد، بلکه او در سال ۱۹۳۹ بیشتر به عنوان شخصی جاسوس به فرانکلین روزولت نامه‌ای هشدارآمیز داد که ممکن است آلمانی‌ها روی ساخت بمب اتم کار کنند و باید هرچه زودتر اقدام کنید. این سرآغاز پروژه منهتن آمریکا شد که تصمیم گرفتند دانش بمب اتم را بدزدند و زودتر از هیتلر بمب اتم را بسازند.
کریستوفر جان بی‌کنز در کتاب «سرقت علمی اینشتین از نظریه نسبیت خاص» معتقد است که اینشتین اصل نسبیت خاص را از آنری پوانکاره و هندریک آنتون لورنتس کپی‌برداری کرده است.
همینطور برخی نظریات اینشتین درباره سیاهچاله که قانع نمی‌شد رد شده اند.
استدلال انیشتین در سال ۱۹۳۹ نشان می‌دهد که اجسام در حال چرخش پایدار باید سریع‌تر و سریع‌تر بچرخند تا قبل از فروپاشی پایدار بمانند. اما برخی دانشمندان دوران خودش درک کرده بودند که فروپاشی نمی‌تواند از طریق حالت‌های ساکن به روشی که اینشتین تصور میکرد اتفاق بیفتد. برخی نظریات اینشتین درباره ثابت کیهانی امروزه اشتباه توصیف شده.
اینشتین هرگز اصل عدم قطعیت ورنر هایزنبرگ را به عنوان یک قانون اساسی فیزیکی نپذیرفت.
همینطور اعتقاد بر این است که دیوید هیلبرت آلمانی زودتر از آلبرت اینشتین به نظریه نسبیت عام اشاره کرده بود.
ضمناً اینشتین از بیشتر مسائل ریاضی سردر نمی‌آورد و مارسل گروسمن (Marcel Grossmann) ریاضی‌دان برجسته سوئیسی علوم ریاضیات را به اینشتین می‌آموخت.
ویکی‌پدیا منبع چپ‌گرا معمولاً اجازه نمی‌دهد چنین اطلاعاتی درز پیدا کنند. (ویکی‌پدیا منبع لیبرال چپ‌گرا اما برای یهودیان راست افراطی میباشد و سراسر مقالات از خوشنامی یهودیان سخن میگوید)


لینک‌های زیر توصیه میشوند

بخوانید: چگونه اینشتین نظریه نسبیت خاص را از دانشمندان اروپایی کپی‌برداری کرد؟ ادامه مطلب…

• چیزهایی که به ما نمی‌گویند: آدولف هیتلر آغاز کننده جنگ جهانی نبود. ادامه مطلب…

• برابری و برادری و انسانیت سه شعار دروغ فراماسونری‌ها برای محو تمدن ماست؛ قوم یهود به کسی که از او حمایت میکند، بیشترین خیانت را میکند. ادامه مطلب…

• چرا نژادپرستی یک واژه جعلی، غیر علمی و سرکوبگرانه است؟ ادامه مطلب…

• یهودیان آشکارا کتابی به نام «آلمان باید محو شود!» را نوشتند. آن‌ها آغازگر جنگ جهانی دوم بودند. ادامه مطلب…

• آیا ترامپ منجی آریایی‌هاست؟ ادامه مطلب…

• روسیه به دنبال ایجاد یک امپراتوری آریایی است ادامه مطلب…

• بنجامین گینزبرگ در کتاب «چگونه یهودیان هیتلر را شکست دادند» لب به اعتراف گشود که یهود عامل مهم ایجاد جنگ جهانی دوم بود ادامه مطلب…

• معاهده تحمیلی ورسای که قرار بود به جنگ جهانی اول پایان دهد چگونه خود به جنگ جهانی‌ها دوم منجر شد؟ ادامه مطلب…

خانواده جنایتکار روچیلد یهودی یکی از مسببان «قحطی سیب‌زمینی ایرلند» و مرگ حدود ۱ میلیون انسان بودند.

• بانکداران بین‌المللی یهودی در ایجاد جنگ جهانی دوم نقش اساسی داشتند، هدف آنها تأسیس اسرائیل بود. قوم یهود خود را متعلق به هیچ کشور نمی‌داند، آن‌ها جهان‌وطن هستند، آن‌ها تمام دنیا را میخواهند. از جهان‌وطنان بترسید! ادامه مطلب…

• واقعه پوریم چه واقعیت چه دروغ، چرا آن را جشن می‌گیرند؟ چرا انکار هولوکاست مجازات سنگین دارد اما گرفتن جشن پوریم ایرادی ندارد؟! ادامه مطلب…

• تاریخ را از شما پنهان میکنند: سفیدپوستان زودتر و بیشتر از سیاهپوستان به بردگی گرفته شدند ادامه مطلب…

• شوروی که از قوم یهود حمایت می‌کرد، خود توسط یهودیان فروپاشید. نخبگان جهانی یهود جنگ سرد را کنترل میکردند. هم در جبهه بلوک شرق بودند و هم در بلوک غرب فعالیت میکردند. یهودیان بین‌المللی به طور غیر مستقیم درحال کنترل اقتصاد ایران هستند! عاقبت یوگسلاوی و رومانی ادامه مطلب…

• ربودن آدولف آیشمن افسر اس‌اس آلمان به اسرائیل و محاکمه نمایشی او ادامه مطلب…

• نه تنها هولوکاست دروغ بود بلکه یهودیان قرار بود در «طرح مورگنتهو» ۳۶ میلیون آلمانی را پاکسازی نژادی کنند. ادامه مطلب…

• اگر حق با هیتلر بوده باشد چه؟ ادامه مطلب…

• زجرها و مظلومیت‌های تاریخی سفیدپوستان. زمانی که سفیدپوستان برده بودند ادامه مطلب…

• «پرشورترین آه و اشتیاق و امید یهودیان در روزی است که می توانند با ما غیریهودیان همانطور که با غیریهودیان در ایران در زمان استر رفتار کردند، رفتار کنند. آه! چقدر آنها به کتاب استر علاقه دارند!» (مارتین لوتر، درباره یهودیان و دروغ‌های آنان، بخش ۲) ادامه مطلب…

• لوئیس مارشالکو در کتاب خود فاتحان جهان اسرار جنگ جهانی دوم را فاش میکند: یهود جنایتکارترین قوم ادامه مطلب…

• فهرست قتل‌های انجام شده توسط یَهوه
(خدای یهودیان بیشتر شبیه به یک اهریمن است) ادامه مطلب…

• نویسنده مجارستانی میگوید جنگ جهانی دوم انعکاس آموزه‌های داوود و موسی، پیامبران بنی‌اسرائیل است. لوئیس مارشالکو: «اولین اردوگاه کار اجباری و آپارتاید نژادی را سلیمان نبی به راه انداخته است نه هاینریش هیملر!» ادامه مطلب…

نلسون ماندلا؛ قهرمان یا حلقه به گوش یهودیان کمونیست؟! آنچه که از ما پنهان میکنند

یهودیان تنها قومی بودند که در حمله مغول‌ها کمترین خسارت را متحمل شدند

گرسنگی و آوارگی آلمان پس از جنگ جهانی دوم

طرح مورگنتاو که در جنگ جهانی توسط وزیر یهودی خزانه‌داری آمریکا پیشنهاد شد چه بود؟

حمایت از مهاجرت‌های دسته‌جمعی، سلاحی برای نابودی کشورها

رابطه بین هوش و همگونی جمعیت (جمعیت‌های تک‌قومیتی هوش بالاتری می‌توانند نسبت به کشورهای مخلوط و بهم‌ریخته داشته باشند)

• آمریکا بهتر است یا روسیه؟

فاشیسم پیروز است؛ وقتی مردم دیگر حالشان از آزادی افراطی و هرج‌ومرج بهم میخورد، داوطلبانه به فاشیسم روی می‌آورند.

جلسه مخفیانه حافظ اسد و صدام

• اندیشکده اسرائیل در حمایت از داعش: داعش عملکرد مثبتی دارد و به مبارزه با ایران کمک میکند (داعش برای مبارزه با غیریهودیان نیاز ماست!) ادامه مطلب…

• افراطی‌گرایان اسلامی رسماً فتح اروپا را هدف خود اعلام کردند: سقوط آریایی‌ها پس از ۱۹۴۵ ادامه مطلب…

• آزادی جنسی بی‌حد و مرز در غرب برای کاهش جمعیت آریایی‌هاست ادامه مطلب…

• پورنوگرافی= تروریسم یهودی ادامه مطلب…

• یهودیان به نابودی نژاد سفید اعتراف میکنند؛ هیتلر با چنین افرادی می‌جنگید! ادامه مطلب…

• داعش مردان را می‌کشت و زنان ایزدی را تجاوز و باردار میکرد تا خط خون آریایی آن‌ها را در هم بکشند. ادامه مطلب…

• دولت‌هایی که از هجوم پناهجویان به کشور خود حمایت میکنند، بدون شک تحت کنترل اسرائیل عمل میکنند. حقوق پناهندگان، وسیله‌ای برای نابودی نژادها و فرهنگ‌ها. ادامه مطلب…

• کتاب کیهان‌گرایی: آگاهی آریایی الهی از انسان تا ابرانسان اثر ویلیام لوتر پیرس_ (۲۰۱۳)

ما چه کسی هستیم؟ مجموعه مقالات ویلیام لوتر پیرس در باب نژاد سفید

• دموکراسی، حکومت ایده‌آل یهودیان برای نفوذ در کشورهای دیگر. یهودیان در کشور خود ناسیونال‌سوسیال اما در خارج شیپور آزادی را میزنند! ادامه مطلب…

• ناپلئون بناپارت و مفهوم اسرائیل ادامه مطلب

• یهودیان از اینکه نمی‌توانند چینی‌ها تسخیر کنند خشمگین هستند. رقابت قفقازی‌ها و مغولوئیدها ادامه مطلب

• روابط پنهانی یهودیان و سیاهپوستان برای نابودی آریایی‌ها ادامه مطلب…

• اعتراف نویسنده یهودی: هولوکاست هرگز اتفاق نیفتاده و یهودیان در حال نابودی جمعیت‌های سفیدپوست هستند ادامه مطلب…

یک تاجر یهودی در ازای کشیدن نماد هیتلر در خیابان‌های اوکراین پول دریافت میکند. هدف او بدنام کردن مردم اوکراین و اختلاف‌افکنی میان روس‌ها و اوکراینی‌ها است (با وجود آنکه رئیس جمهوری اوکراین خودش یهودی است) ادامه مطلب…

• نقشه تجزیه میهن ما به ۶ کشور! ادامه مطلب…

• رسانه یهودی آشکارا خواستار بمباران هسته‌ای ایران و آلمان شد! ادامه مطلب…

• فیسبوک می‌تواند حریم خصوصی را نقض کند و از مخالفان یهودیان جاسوسی کند ادامه مطلب…

• هولوکاست واقعی؛ با وجود آنکه آلمان تسلیم شده بود اما بازهم آن را بمباران کردند تا ۱۳۵,۰۰۰ هزار غیر نظامی پاکسازی شوند! (بمباران درسدن) ادامه مطلب…

• رفتار وحشیانه با کسانی که می‌خواهند از وطن خود دفاع کنند! ادامه مطلب…

• چگونه فیسبوک برای امنیت اسرائیل از شما جاسوسی میکند حتی اگر آفلاین باشید؟! ادامه مطلب…

• دونمه به یهودیان مخفی در امپراتوری عثمانی می‌گفتند که به به ظاهر اسلام آورده بودند برای نفوذ در دربار عثمانی از کجا بدانیم یهودیان مخفی در ایران نفوذ نمیکنند؟! مصطفی کمال آتاترک شاید یک یهودی دونمه بود ادامه مطلب…

• هیچ یهودی فقیری وجود ندارد. اکثر نظریه‌پردازان و انقلابیون مارکسیست روسی، یهودی بودند: تروتسکی، گرگوری زینوویف، لاو کامنف، سوکولنیکف

• یک رپر سیاهپوست با وقاحت کامل، رپی در تشویق «قتل‌عام سفیدپوستان» اجرا کرد ادامه مطلب…

• یهودیان این جنایت را کردند ادامه مطلب…

• نسل‌کشی هزاران سفیدپوست در آفریقای جنوبی ادامه مطلب…

• چرا کسی خشونت سیاهپوستان را محکوم نمی‌کند؟ ادامه مطلب…

• یهودیان در لیگ ضدافترا اعلام کردند که اوکراین یهودستیز ترین کشور اروپایی است. این درحالیست که زلنسکی یهودی ریاست‌جمهوری اوکراین را به عهده دارد! پس اینطور که مشخص است زلنسکی رقاص با تقلب و حیله به قدرت رسیده! آمارهای جعلی یهودستیزی…

• چرا بیشترین حامی اسلام، یهودیان هستند؟! ادامه مطلب…

دیوید دوک (که او را به تحقیر نئونازی و برتری‌طلب می‌نامند) از ایران به عنوان هامان جدید یاد کرد و جشن پوریم یهودیان را نفرت‌پراکنی توصیف کرد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *